*CARTE CLISEICA 100% :)))*
Olivia P.o.v
Stateam in camera mea de ceva timp pe pervazul geamului cu caietul de cantece si chitara in brate facand diferite acorduri. Imi place sa cant si sa compun cantece. Obisnuiam sa fac asta cu tata inainte. In fiecare zi ieseam cu el pe veranda cand era mama la servici si cantam impreuna. Pana saptamana trecuta, chitara a stat sub pat si nimeni nu s-a atins de ea ceea ce e un miracol. Pe aici nu prea poti pastra ceva decat daca il ti ascuns iar faptul ca ei nu s-au gandit sa caute si sub pat e un miracol. Cred ca as muri daca nu as mai avea chitara. Cu toate ca mai am multe lucruri primite de la parintii mei care sa imi aduca aminte de ei nu sunt la fel de speciale ca acesta. Ea e tot ce imi mai aminteste de tata. De la mama mai am un lant de aur cu un pandantiv in forma de inima care se deschide iar in el am pus o poza cu toti trei facuta acum patru ani in vacanta de vara cand am fost la mare.
Nu pot sa cred ca au trecut trei ani de la moartea lor. Trei ani de cand sunt in infernul asta si nu cred ca o sa mai dureze mult pana o sa fug de aici. Nu mai vreau sa fiu adoptata. Toti cei care m-au adoptat s-au folosit de mine.
M-am ridicat capul din caietul cu cantece si m-am uitat pe geam. Afara ploua cu galeata si mai vedeam uneori cate un fulger care despica cerul. In camera era liniste iar singurul lucru care il mai auzeam erau tunetele.
Unii ar spune ca furtuna ii nelinisteste dar pe mine ma calmeaza. Vremea de afara reflecta perfect furtuna din sufletul meu.
Inainte sa vin si sa ma asez le pervazul geamului am mers la baie si i-am facut o vizita 'prietenei mele' , lama.
Cativa copii din camin au venit din nou la mine in camera sa imi aminteasca faptul ca sunt un esec si ca parintii mei au facut un bine murind pentru ca au scapat de mine. Mereu fac asta. Mereu isi bat joc de mine si nu e o zi in care ei sa nu vina si sa ma lase in pace.
M-am ridicat cu caietul si chitara in mana si am mers spre pat. Am pus caietul sub perna iar chitara sub pat. M-am intins pe asternuturile reci si mi-am pus mainile sub cap incepand sa ma holbez la tavan. Era asa linistitor, sa stai intins in pat si sa asculti furtuna de afara.
Mai aveam putin si adormeam dar usa a fost izbita cu putere de perete perturband linistea camerei.
-Ridica-te tarfo! Greg are nevoie de tine jos. spuse George uitandu-se scarbit la mine.
Va intrebati cine e George? Ok, pai, el e supraveghetorul nostru iar daca 'calci stramb' primesti cate o bataie. Inca mai am vanatai pe maini, coapse si picioare.
Am oftat usor in asa fel sa nu ma auda si mi-am luat un hanorac negru pe mine pentru ca aveam un tricou si se vedeau taieturile. Mi-am luat papuci de casa si am iesit din camera singura pentru ca se pare ca George plecase dupa ce ma anuntase sa cobor.
Cand am ajuns jos m-am incruntat usor. In fata mea erau 5 tipi pe care nu i-am mai vazut in viata mea.
Primul din ei era cret cu ochii verzi ca smaraldul si era imbracat intr-o pereche de blugi negri stramti si un tricou alb prin care ii se vedeau tatuajele. M-am uitat mai bine la el si am putut observa cum ochii lui imi scanau tot corpul pe buze aparandu-i un ranjet. M-am incruntat apoi am chicotit usor cand un prieten de-al lui i-a dat o palma peste ceafa.
Al doilea avea parul ridicat in sus si puteai observa cu usurinta suvita blonda din fata 'crestei'. Avea ochii caprui pe care ii puteai asemana cu o ciocolata la cat de frumosi erau. Avea pe el o pereche de blugi negri rupti intr-un genunchi, un tricou rosu si o geaca neagra de piele. Am mai aruncat o privire chipului sau si ochii nostri s-au intersectat. Mi-am simtit obrajii luand foc si m-am uitat rapid in alta parte.
CITEȘTI
Adoptată
FanficMicuța Olivia în vârstă de 13 ani trece printr-o perioadă mai grea odata cu moartea părinților ei. Ajunge la un orfelinat din Liverpool care este destul de îndepărtat de orasul ei natal, unde Greg ,proprietarul orfelinatului si George, 'tutorele' Ol...