Vapura binen Danilo,Tuğçe,Manuel ve Özge simitçiden simit almışlardı.Ali denizi izliyordu.Melisa ve Zeno ise uyuyordu.Ali etrafa bakarken bir kız görmüştü.Kızla aynı yaştalardı.Kızın babası telefonla konuşuyordu.Annesi ise oturuyordu.Danilo etrafa bakarken birden kızın babasını gördü.Olduğu yerden kalktı ve yanına gitti.Kızın babası da Danilo'ya "Aaa Dani napıyorsun?" dedi.Danilo ise adama "İyiyim işte Ömür abi sen tanıyorsun zaten Manuel ve ailesiyle tatilde geldik.Sendemi Antalya'ya gidiyorsun abijim?" dedi.Ömür Manuel'le de selemlaşınca konuşmaya devam ettiler.Ali'nin gördüğü kız ise ablasıyla birlikte Tuğçe'nin yanına gitti.Ali'de onlara bakıyordu.Kızın Ceren adında bir ablası vardı.(Multide var)Tuğçe ve Özge'yle selamlaştılar.Özge Ceren'e "Biraz daha kalsana tatlım.Yanımıza otur.Hem annenide çağır." dedi.Ceren Özge'ye "Özge abla annem biraz hasta oldu ama onu çağırırım."dedi.Konuşmaya devam ederken küçük kız Ali'nin yanına gidip "Merhaba adın ne?" dedi.Ali'de "Ali senin?" dedi.Kız "Benim adımda Elif.(R5_RossShor senin için)Tanıştığıma memnun oldum." dedi.Ali ve Elif konuşmaya devam ettiler.
En çok merak ettiğimiz konuya gelelim.Chaby sevgilisini gördü ve ne yaptı.Okuyun ve görün ;)
Chaby çok şaşkındı.Çünkü sevgilisinden başka ülkeye gidicek diye ayrılmıştı.O zaman birbirlerini çok seviyorlardı.Eski sevgilisinin adı Tuğba'ydı.(Multide eski resimleri var.) Chaby önünü dönünce "Tuğba?!" dedi.Tuğba Chaby'e sarıldı ama Chaby karşılıksızdı.Tuğba "İstersen bir cafeye oturalım sana herşeyi anlatırım." dedi.Chaby tedirgince "Olmaz ben gelemem.Görüşürüz." dedi ve yürümeye devam etti.Tuğba bir süre arkasından baksada sonra oda olanları düşünmeye başladı.Chaby kursa girince dersine doğru ilerledi.Chaby ne yapıcağını hiç bilmiyordu.Antonio'yu aramaya karar verdi.Antonio ona "Hemen eve gel bu gün kursa gitme." dedi.Chaby'de dediğini yaptı.
Aslı'nın 0 yorgunluğu vardı.Andrey'le araları çok iyi geçtiği için çok mutluydu.Eve gelince olanları Nilay ve diğerlerine anlattı.Selin,Özge,Nilay,Buğra ve Yağız Yiğit iki saatliğine havuza gitmek istediler.Hazırlanıp evden çıktılar.Ezgi ve Aslı bu günleri çok güzel geçtiğinden kendilerini yatağa atmışlardı.Hande ve Burcu ise eski arkadaşları TOLGA SARITAŞ ve BERK ATAN'la duluşucaklardı.Bütün hazırlıklarını özenle yapmışlardı.
Tolga ve Berk onları bir meydanda bekliyordu.Sonra birlikte Yıldız parkına gidip spor yapıcaklardı.Hande ve Burcu Tolga ve Berk'in yanına gelmişti.Tolga gitmeden önce dondurma almak istedi.Hep birlikte dondurma aldılar ve yürümeye başladılar.
Antonio ve Andrey Chaby'nin içindeki ateşi söndürmeye çalışıyorlardı.Antonio Andrey'in kulağına ufaktan fısıldıyordu.Chaby elindeki buzlu suyu Antonio'ya döktü.Chaby Antonio donarken "Ohh iyi oldu.Birisine sinir olunca adını artık senden çıkartıcam!" dedi.Andrey kalkıp Antonio'nun yanına gitti ve kulağına "Kanka bunun durumu b*k gibi istersen tanıdığın birisi varsa ara gelsin." dedi.Andrey'in arkadaş çevresi her ne kadar geniş olsada aklına ilk Aslı gelmişti.Andrey Aslı'yı aradı.Aslı'da olanlara çok üzülmüştü ama Ezgi gelmemeliydi.Ezgi gelirse çok kötü olurdu.Aslı Ezgi'ye birkaç saçmalık uydurup evden çıktı.
Robie evden sıkılıp gezmeye çıkmıştı.Bayram arifesine az kalmıştı.Bu nedenle evin alışverişini o yaptı.
Aslı kapıyı çaldı.Andrey'de kapıyı açtı.Aslı Andrey'yi yanaktan öptü ve içeri girdi.Aslı Antonio'ya olanları anlanlattı.Aslı'da Chaby'ye moral için yanına geldi.Aslı Chaby'ye birkaç şey söyledikten sonra "Chaby bence seni akşam bir cafeye götürelim.Hem kafa dağıtmış olursun." dedi.Chaby biraz sakinleşerek "Tamam olur." dedi.Andrey sonra "Ben akşam bir kafede dj çalıcam sizde gelsenize." dedi.Aslı gülümseyip "Tamam o zaman ben bizimkilerede söyleyeyim." dedi.Antonio'da "O zaman Aslı sen eve gitme burada kal zaten az sonra gidicez." dedi.Aslı'da Andrey'e bakıp "Tamam." dedi.
Akşam!
Andrey gecenin sonunda bir önemli konuşma yapmıştı.Aslı otururken Aslı'yı kaldırdı ve elinden tuttu.Aslı çok heyecanlıydı.Ne olucağından hiç emin değildi.Andrey Aslı ya bakıp "Seni seviyorum Aslı ve hayatımdaki tüm dj kavgalarını birlikte yapmak adına,benimle çıkar mısın?" dedi.Aslı'da sevinerek "Tabiki de evett..." dedi.Sarıldıktan sonra parti bitmişti.Herkes evine doğru ilerledi.
Son!
Okuduğunuz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİN OĞLU MU ELİN KADINI MI ?
FanfictionATV'de yayınlanan Elin Oğlu programının normal hayat şartlarında yaşadığını düşünün ve aynı anda izlediğimiz filimlerden gelen kız oyuncularının aynı hayat şartlarında yaşadığını düşünün ama birbirlerini hiç tanımıyorlar. Acaba tanışsalar neler olur...