4.BÖLÜM -Neler Oluyor-

144 3 3
                                    

Merhaba çok uzun bir süre sonra hepinizi çok ozlediğimi söylemek istiyorum.Hikâyemi okumaya devam edin lütfen...
(Kurban bayramını geçiyoruz...)Hatta baya bir zaman geçiyoruz...

Uzun bir zaman geçmişti.Kimse birbiriyle konuşmamıştı.Çoğu kişi tatile diğerleriyse okul eğitimine başlamıştı.Chaby,Robie,Emrach ve Andrey okula gidiyordu diğerleri ise işe gidiyordu.Antonio ana okulu açmıştı ve öğretmenlik yapıyordu.Danilo restorantın da,Manuel de kendine bir dans okulu açmıştı.

Robie okulda sırasında oturuyordu.Andrey ise sırasının altındaki telefonuyla oynuyordu.Emrach ve Chaby ise kantindeydi.Ders zili çaldı.Herkes sınıfa girmişti.Öğretmen Andrey'yi tek oturtuyordu.Çünkü Andrey derste çok konuşurdu.Robie ise sürekli saçını kaşıyan ve çok pis bir kızla oturuyordu.Emrach ve Chaby ise birlikte oturuyorlardı.Öğretmen sınıfa girince ders başlamıştı.Ders ortalarında sınıfa üç kız girdi.Girdiği anda Andrey ve Chaby çok şaşırmıştı.Sınıftaki erkekler kızlardan çok etkilenmişti.Kızlar ise Ezgi,Aslı ve Selin'di.Hoca sınıfa kızları tanıtmıştı.Hoca Aslı'yı Andrey'in yanına oturtmuştu.Andrey ve Aslı birbirlerine bakıp güldüler.

Ömür ve ailesi tatilden sonra İstanbul'a taşınmışlardı.Cemre ve kardeşi en yakın zamanda okula daha yeni başlayacaklardı.Cemre üstün zekalı bir kızdı.Tabi babasına çekmişti.Cemre'nin kardeşi ise çok iyi kalpli bir kızdı.Çok çalışkan değildi ama herkes onu iyi kalpli bilirdi.Cemre,kardeşi,annesi ve babası kocaman ve oldukça geniş bir evde kalıyorlardı.Havuzlu ve çok zengin bir evdi.Kardeşi özel okula gitsede Cemre kendi istediği okula gitmeyi daha çok istiyordu.Cemre şu anlık istediği okulu seçmemişti.En yakın zamanda seçmesi lazımdı.

Sabah uyandıklarında Ömür ve karısı Merve,Danilo'ya gideceklerdi.Elif formasını giydi ve kahvaltıya indi.Cemre kahvaltıda sırıtarak "Ne kadar tatlı olmuşsun." dedi.Elif göz devirerek "Offf sus abla ya!" dedi.Cemre sırıttı ve kahvaltısındaki sütü içti.Merve gelip herkese baktı ve "Hadi kızlar okula gideceksiniz yani Elif sen gideceksin.Cemre sende bizle geliyorsun.Baban evde yanlız kalmanı istemiyor." dedi.Cemre gözlerini devirerek "Hehe anne ben eve erkek atıcam zaten." dedi.Merve Cemre'ye bakarak "Tamam kızım biliyorum ama bizimle gelmen lazım.Tuğçe ablan sana okul bulmuş hem Dani'nin birkaç arkadaşıda orada okuyormuş." dedi.Cemre sinirli bir şekilde "Off anne İs-te-mi-yo-rum!Ben o okulda okumak istemiyorum.Ben istediğim okula gitmek istiyorum." dedi.Merve odadan çıktı ve arkadan "Hazırlan Cemre" diye bağırdı.Elif atarlı ifadeyle "Abla'ya seninle uğraşıcak vaktim yok.Ben şöföre söylüyorum beni okula bıraksın." diyerek masadan kalktı.Cemre ise "offf" diyerek üstünü giyinmeye gitti.

Okulda tenefüs zili çalmıştı.Robie kantine doğru ilerlerken okulun popiler kızı Defne Robie'nin yanına geldi ve kocaman gülümsedi.Robie takmayarak "Ne oldu Defne?" dedi.Defne surat asarak "Yaa o ne demek öyle biz senle arkadaş değilmiyiz?" dedi.Robie konuşmanın devam etmesini istemediği için sustu ve kantine gitti.

Aslı ve Andrey sınıfta sohpet ediyorlardı.Chaby ise kantinde dolaşıyordu.Aslı morali bozulmuş gibi yüzünü buruşturdu.Andrey durumu fark edip hemen "Ne oldu Aslı?" diye sordu.Aslı gülerek "Tabiki şakaydı.Neden yaptım bikliyor musun?" dedi.Andrey ellerini birbirine dolayarak güldü ve "Devam et ben dinliyorum." dedi.Aslı derin bir nefes alarak cümleyi başlattı."Bak canısı,biz senle sevgili olduğumuzdan beri hiç aksiyon falan yaşamıyoruz.Ben birlikte bir yemeğe falan mı çıksak diyorum veya Akşam herkesle toplanıp bir yemekmi düzenlesek?" dedi.Andrey yüzünü buruşturarak "Ya benim akşam bir işim var.Akşam teyzeme gidecem onlarda kalıcam."dedi.Aslı iç geçirerek "İyi." dedi.Sonra Aslı'nın yanına üçlü bir kız grubu geldi.Aslı Andrey'e "Yoksa bunlar filmlerde olan havalı kazlar mı" dedi.Andrey başını salladı ve onlara başını çevirdi.

Chaby okuldan sonra eve yanlız gidiyordu.Yanına birden bir kız geldiğini hisetti.Kız ona sımsıkı sarıldı.Chaby birden şaşırarak kıza baktı ve bu kişinin eski en yakın arkadaşı Pelin olduğunu anladı.Chaby'de Pelin'e sımsıkı sarıldı.Pelin Chaby'ye "Oha oğlum çok büyümüşsün.Tabi yani ellerimde büyüdün dedi."Chaby gülerek "Hıhı öyledir." dedi.İkiside koskocaman gülümsedi ve eve doğru yürümeye devam ettiler.

Gece oluyor...
Gece bir telefon sesi geldi.Tuğçe uyurken aniden yanında bangırca çalan telefonunu eline aldı ve telefonu kim aradı diye bakmadan açtı.Tuğçe uykulu bir sesle "Ne----var?" dedi.Cümlesinin arasında bile uyuyordu.Ama halen kim olduğunu bilmiyordu.Telefondan kızgın ve hafif nazik bir ses tonuyla "Tuğçe kızım!?" dedi.Tuğçe birden yerinden sıçradı ve "Efendim Emila anne ?" dedi.Emila Danilo'nun annesiydi ve çok ta nazik,zengin biriydi.Tuğçe'yide az severdi bazende hiç sevmezdi.Bu nedenle Tuğçe hep iyi davranmaya çalışıyordu.Emila Tuğçe'ye "Kızım yarın oraya geliyoruz.Hemde beş çayında.Hazır olun." dedi ve telefonu kapattı.

Tantişkolarım :D Gerçekten kusura bakmayın çoook uzun bir süre geçti ve artık bende yazayim dedim.Çok sınavlarımız vardı ve üstelik bölüm hazırdı.Ama ne zaman paylaşabilirdim ki?Hiç vaktim yoktu zaten.Çok özür dilerim.Bunu telafüs etmek içinde en fazla bu hafta yeni bölüm bonbe gibi geliyor...Hazır olun!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELİN OĞLU MU ELİN KADINI MI ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin