Bab 3

785 6 0
                                    

Nabila terlelap selepas sahaja solat ishak kerana terlalu penat seharian bekerja d ofis . Dia tersedar apabila mendengar bunyi ringtone mesej masuk yang bertulis

" Assalamualaikum cinta hati aby , future wife saya yg paling saya cinta . apa khabar hari ini ? syg sihat ? sudah makan ? solat ? jangan tinggal k , saya baru saja habis solat isyak , syg suda ? sorry , saya xda text or call satu hari , bz sangat ni dengan kerja , banyak tugas yang harus d siapkan , sorry my wife sebap bagi bluetick dekat whatsapp jangan marah k "

Nabila tersenyum membaca mesej Aiman itu , apa la bakal suami aku ni , risau sangat aku marah , xda laa aku marah , merajuk saja , hehe . bisik hati Nabila . lalu Nabila membalas mesej itu ....

"Waalaikumsalam bakal imam saya , yang saya cintai lagi disayangi , yang manja . hehehe saya okay jer la , sihat saja ni , cuma penat sikit , seperti biasa lah kerja ,awak macam mana ? dah makan ? alhamdulillah , saya pun baru habis solat ni . x apa lah , saya faham , awak kan bz , biasa laa kan jurutera , okay la , saya nak tidur dah ni ,penat rasanya , awak jaga diri k , setia dengan bakal isteri awak ni " lalu Nabila tekan butang sent .

"yaa sayang , saya setia dngan future wife saya ni , xda dua nya , syg saja d hati aby ni , hehehe . ya lah , awak tdur la dulu , cinta syg , i love u my love , tcare , jaga makan k , jangan nak diet sangat , nanti sakit pula masa kita sanding nanti. i miss u my love "

AKU AKAN BERUBAH SAYANGWhere stories live. Discover now