Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Nasıl geldim buraya ben? Camdan dışarı baktığımda sabah olmuştu yan tarafımda bi kıpırdanma hissettiğimde şaşkınca gözlerim açıldı bu oydu sevgili kötü çocuğumuz küçük bi çığlık atmıştım irkilerek yere düştü kafasını çarpmış olmalı ki başını tutuyordu.
"sanada günaydın lucy " bide ukala!
" burda ne işin var senin ve adımı nerden biliyorsun "sinirle bağırmıştım o ise kulaklarını kapatmıştı.
" dün akşam bayıldın lucy seni bırakıp gidemezdim ve adım Zayn. Zayn Malik "
havalı bi isme sahip neden umrunda ki." neden umrunda olsun ki sanane benden bayıldıysam bayıldım " boynunda damarı atıyordu sinirlenmişmiydi ama neden?
" evet niye senin iyiliğini düşündüm tamam ben suçluyum bıraksaydım orda kalsaydın suçluyum " bağırarak söylemişti her dediği kelime ile yüzü geriliyordu.
" bak ben öyle dem---" sözümü kesmişti
" tamam ben suçluyum " bağırıp gitmişti kapının kapanma sesi tüm evde yankılanmıştı. Tamam fazla ileri gitmiş olabilirim? Ama ona teşekkür edecektim dinleseydi.
Bu davranışım yüzünden kendimi bencil hissetmiştim. Gerçektende bencil miydim?
Teşekkür etmem ve özür dilemem lazımdı en doğrusu buydu. Okul için kalçamın hemen altında biten kot şort ve beyaz gömlek çıkartıp giydim. Teyzemin arabalarından bana hediye ettiği mustangi 2015 markalı arabayı aldım bu araba piyasaya bile sunulmamaıştı bilgisayar sistemine sahip bir arabaydı doğum günüm de hediye kabul etmediğim için geçen ay vermişti.
Okula girdiğimde okulun sürtük elenası arabamı süzüyordu. Bu arabadan istediğini duymuştum ama babasının işleri iyi gitmediği için erteliyordu. Yazık?
Taylor bana doğru geliyordu ona gülümseyip birlikte sınıfa girdik gördüklerim karşısında şaşırmıştım. Zayn kucağına bi sürtük almış dudaklarını sömürüyordu. İğrenç. Ders boyu duvar kenarındaki boş sırada çizim yapıyordum.
Bazen rüyamda bi kadın görüyordum ama çok net olmuyordu tüm dersleri bu kadını çizerek harçıyacaktım bana birinin bana seslendiğinini duyuyordum ama umursamıyorum çünkü korkuyordum zihnimden gidecek diye. Kağıt birden önümden çekilmişti kafamı kaldırıp kim olduğuna bakmak için yeltendiğimde Bay Brown olduğunu gördüm kağıdı inceliyordu.
" etkilendim doğrusu bu kim lucy " bilmiyordum ki nasıl cevaplayayım? Sadece yüzüne bakıyordum.
" şey bay brown çıkabilirmiyim kendimi iyi hissetmiyorum " yüzüme dikkatlice bakıyordu.
"çık bakalım " çizimi önüme koymuştu çantamı toplayıp sınıfın kapısına gidecekken bay brown eliyle durmamı sağladı.
" taylor sende onunla git tüm gün izinlisibiz ben müdür beyle konuşacağım ve lucy telefonun açık olsun " sadece kafamı sallamıştım kapıdan çıkarken gözüme beni dikkatlice süzen endişeli bi Zayn Malik çarptı bunun derdi neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Kötü Çocuk
Mystery / ThrillerBazen anladığın şeyleri anlamamazlıktan gelirsin böylesi daha iyidir.