(matt multimedyada)
Taylor akşama kadar yanımda kalmıştı. Bana neler olduğunu yüzlerce kez sormasına rağmen hiçbir şey söylememiştim. Neden söylemediğini bende bilmiyordum sadece o an öyle olmasını istemiştim.
Taylor gittikten sonra odama kapanıp rüyalarıma giren şu kadını çizmeye başladım yeniden. Aynı çizimden onlarca belkide yüzlerce çizmiştim taylor gittiğinde akşama yakındı şimdi ise gökyüzü kapkaraydı mutfağa su almak için indiğimde kapı çalınmıştı kapıyı açtığımda şaşırmıştım gelen matt ti ve sarhoş görünüyordu.
" selam güzelim " her söylediği söz den sonra hıçkırıyordu kesinlikle sarhoştu.
" burda ne arıyorsun matt " yüzünde iğrenç bir gülümseme belirdi.
" eğleniriz diye düşünmüştüm "
" matt defol git evimden " kapıyı kapatmak için yeltendiğimde elini kapıya koymuştu.
" bak lucy nasıl bir sürtük olduğunu biliyorum o yüzden çekinme benden " sinirle yüzüne tokat atmıştım ve yüzüne kapıyı kapatmıştım bahçe kapısını ve mutfakta olan kapıyı kilitleyip camlarıda kontrol edip kanepeye oturmuştum boş boş bakınıyordum.
Sabaha kadar uyumamıştım ve akşam teyzem arayıp las vages a taşınacağından bahsetmişti tabi bana da fikrimi sormuştu zaten bütün kıyafetlerini almıştı yani yine yalnızdım büyük solanda duvar köşesine sinmiş etrafa bakınıyordum akşamdan beri burdaydım depresyonda olduğumu biliyordum bilinçli birşeydi telefonum yaklaşık yirmi kez çalmıştı ama ben kalkıp bakmamıştım bile ve yaklaşık bir saattir kapı zilini sikmişlerdi bazen yumrukluyorlardı ama ben yerimde oturmakla meşguldüm.
Bahçeden erkek sesleri geliyordu birinin taylor olduğunu anlamıştım kapının zilini sikende oydu önüme koyduğum çizimlerime baktım şu kadının kim olduğunu gerçekten merak ediyordum annemdir diye çok düşündüm ama annem bu değildi yani fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla bahçe kapısı çalınmaya başlamıştı şimdide.
Kalmak için yanımda duran küçük sehpadan yardım alırken üstünde duran vazoyu düşürmüştüm taylorun endişeli sesini işitmem bir olmuştu vazoyo lanet okuyarak Bahçe kapısının perdesini açtım taylor rahtlarcasına nefesini vermişti. Kapıyı açtığımda bana sıkıca sarılmıştı kafamı kaldırdığımda ela gözleri görmem bir oldu zayn burdaydı! Ve çetesi. Hepsi endişeliydi.
" ne oldu taylor " bana hayretler içinde bakıyordu ne dedim şimdi ben?
" sen delirdin mi lucy ne kadar endişelendim haberin var mı?" şuan gerçektende yalnız kalmak istiyordum.
" ne dememi bekliyorsun tay " yüzünü buruşturarak bakmıştı.
" sana neler oluyor lucy bu birkaç ay içinde bencil olmaya başladın seni anlayamıyorum sanki karşımda bir kayayla konuşuyorum sanki sana ne oldu lucy benden ne saklıyorsun ben eski lucy i istiyorum " Gerçektende bencil miydim?
" üzgünüm tay bana ne oluyor bilmiyorum tüm akşam saçma çizimlerle uğraşıp durdum sanki ,sanki o görüntüyü unutacakmışım gibi onlarca belki yüzlerce aynı şeyi çizip durdum, bana ne oluyor tay " taylor beni kendine çekip sarılmıştı gerçektende iyi değildim.
Ağlıyordum kimseyi umursamayarak taylor ise saçlarımı güven verircesine okşuyordu gözüme çarpan şey zayn olmuştu çünkü taylor kadar endişeli ve korkuyordu.
Hadi ama kötü çocuklar korkmaz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Kötü Çocuk
Mystery / ThrillerBazen anladığın şeyleri anlamamazlıktan gelirsin böylesi daha iyidir.