Kendi Hayalim

82 3 3
                                    

Buse Çelik...
Ben hayali olan , umutlarını yitirmeyen , asla vazgeçmeyen bir kızım üniversite ikinci sınıfa gidiyorum , derslerimde başarılıyım ve liseyi ilk ona girerek bitirdim . Ela gözlü , kumral saçlı , buğday tenli biriyim , okula giderken üşüyorum bazen çünkü sonbahar mevsimindeyiz ama annemin geçen seneki aldığı lacivert renk deri , içi de yumuşacık olan bir ceket giyiyorum . Ben Ankara da hukuk fakültesinde okuyorum, benim hayalim işinde başarılı bir avukat olmak , annem ve babam Antalya da yaşıyor aslında onlardan ayrılmam zor oldu ama nasıl olsa tatillerde gidiyorum yanlarına .Burada bir apartmanda oturuyorum ve komşularım arasından en çok yaşlı Zeynep teyze yi seviyorum boş zamanlarımda onunla dertleşiyorum bana çok iyi geliyor . Haftasonu tatili bitmişti sabah okul vardı çantamı hazırladım , yemeğimi yedim ve erkenden yattım sabah uyanınca sarhoş gibiydim, bir bardak kahve içtim, siyah dar paça pantolonumun üzerine lacivert swet giydim hava soğuk gibiydi neyse ki servis hemen geldi bindim ve okula gittim.
Okula adımımı atar atar atmaz bizim kızlar üzerime atladı Selin "Knk okula yeni tahta , sıra , sandalye falan gelmiş bizde geçici olarak en üst sınıflara yani 16/F ye gideceğiz" içimden sevindim biraz ama nereden baksan 1-2 hafta sürerdi o yüzden pek de sevinmemiştim dedim ki " Kızlar dersleri nasıl işleyeceğiz peki sordunuz mu hocalara? " Aslı "Ya bende merak ediyorum biliyorsun ki sınavlar yaklaşıyor ne yapacağız off " Aslı da benim kadar çalışkan birisydi onu çok severim bu yüzden en yakın arkadaşlarımdan biri, herkes bahçeye toplandı ve duyuru yaptılar müdür mikrofonu eline aldı "Bugünlük tatil , ama yarın herkes ne dersi varsa ona göre hazırlansın " dedi . Herkes dağılıyordu bende servise bindim bugün çok doluydu ayakta kaldım servis biran da fren yaptı ve birinin kollarına düştüğümü fark ettim...

Hayallerin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin