Hayatımın Anlamını Bulmak

58 4 1
                                    

Baktım ki 16/F den Deniz miş . Biraz utandım sonra özür diledim . Sonunda eve geldim ama gelir gelmez kendimi koltuğa attım ve uzun düşüncelere daldım , galiba hayallerimi gerçekleştirmem için beklemem lazımdı . Aklıma şu servisteki olay geldi onu yani Denizi tanıyordum soyadı neydi ııı neydi ya hah aklıma geldi Kaya soyadı Kaya idi ne yalan söyliyim o çocuk okulun en yakışıklılarından biriydi hatta bir ara aynı ortaokuldaydık hala aynı hiç değişmemiş valla , eğer böyle konuşmaya devam edersem kafayı yiyeceğim bir anda kapı çaldı gittim , gelen Zeynep teyzeymiş bana , yaptığı börekten getirmiş mis gibi gözüküyordu teşekkür ettim ve çay demledim börekle içtim erkenden yattım .
Sabah kalktığımda pek iştahım yoktu bu yüzden kahvaltı yapmadan çıktım , okula gidince Selin le simit falan yedik ve derse girdik . Teneffüste kızlarla fırsat bulur bulmaz konuşmaya başladım dün olanları anlattım onlarda şaşkın gözlerle bana baktı evet kabul ediyorum bende hoşlanıyorum ondan ama sadece hoşlanıyorum aşık falan değilim oysaki o benden 2 yaş büyük, kızlar hemen "oooo hayırdır kardeşim " demeye başladı ama ben hemen tavrımı ortaya koydum sonra da derse girdik . Zaman hemen geçmiş okul bitti kapıda Deniz vardı heyecanlandım aslında sonra aldırış etmeden gittim servise herkes akşamki konseri konuşuyordu hemen atlayıp sordum ne konseri diye Manga konseri dediler çok sevindim kızlara da haber verdim onlarda olur dedi akşamki konser için hazırlamaya başladım . Siyah taytımla üzerime kırmızı beyaz gömleğimi giydim , spor ayakkabımı da giydim , gri ceket imi de unutmadım sonra konserin olduğu bölgeye gittim kızlarda oradaymış Manga çıkıyordu heyecanlıydık ve şarkılara eşlik ederek geceyi orda geçirdik eve gelirken Deniz in en yakın arkadaşı olan Mete yle karşılaştım onlarda beraber gitmiş konsere nasıl öğrendim derseniz kulak misafiri oldum sonra eve gittim Deniz in profiline baktım offf profili gizliymiş takip isteği yollayamadım tabi neyse ki Selin in hesabından girdim ve istek yolladım sonra bir anda mesaj geldi Deniz den bana istek yollamış hemen kabul ettim vay be resimlerine bak hep de kızlarla, ne diyorum ben banane canımm biraz sosyal medyada takılıyım diyeceğim 2 gün sonra sınav var ona çalışmam lazım ya . Defterleri kitapları yere dağıtım ve çalışmaya başlayacaktım ki çok yorgundum , hemen yattım gece hiç uyuyamadım kendime kahve yaptım o da işe yaramadı daha çok uykum kaçtı bir an önce sabah olsun istiyordum çünkü Deniz i görmek istiyordum neden bilmiyorum ama Hayatımın anlamını bulmam için düşünmem lazımdı bu sırada uyuya kalmışım sabah uyanınca cevapsız arama vardı 2 tane baktım bir de kim olsun...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin