Çiftçi steve

172 5 0
                                    

Steve yemek sorunu cekiyordu bunu çözmek icin tarla yapicakti capayida onun icin yapmisti.Steve hemen 9 kareyi capaladi ve oraya yolda topladigi tohumları ekti oldurdurugu skeltonlarin kemikleriyle kemik tozu yapti ve bu kemik tozlarini gubre olarak kullandi 9 adet bugday elde etti ve 3 adet ekmek yapti bu ona bir kac gun yeterdi topladigi buğdaylarin boslugunu tekrar tohum ekti ve disariya cikti canavarlarla savasicakti steve onlardan nefret ediyordu.steve dolaşırken bir ev gordu küçüktü kapiyi caldi cevap yoktu iceriye girdi potion yapim tezgahi buldu bunu yanina alacakti tam arkasini dondugu sirada gozleri kor oldu 10 saniye sonra gozunu actiginda büyücüyü gördü.buyucu ona surekeli potionlar firlatiyordu steve gelen bir potiona kiliciyla vurdu ve potion buyucuye vurdu buyucu kor olmustu steve hemen buyucuye saldirip onu oldurdu buyucuden potionlar dusmustu zehir potionu heal potionu kor eden potion ve bir kaçi daha steve tezgahi ve potionlari alıp evine dogru yola cikmaliydi hava karariyordu ve oyle yapti yola cikti o evde kalabilirdi ama bir kac buyucuyle daha savasmak istemiyordu eve vardi tohumlara bakti buyumemislerdi yemegini yedi suyunu icti yataga yatti ama bir anda sıçradı evin etrafinda canavarlar vardi onları oldurmesi gerekiyordu disariya cikti canavarlari oldurdu iceriye girecektiki orumcege binen bir skelton hizlica ona dogru geliyordu ok ile skeltonu oldurdu orumcegide kiliciyla oldurup evine girdi ve mışıl mışıl uykuya daldı.

Minecraft inanılmaz macera!!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin