♡3.Böllüm♡

9 1 0
                                    

Sabah uyandığimda üstümde dünde kalma bir şofman vardi . Dün aksam aklima gelince sırittim BORA BENİ DUDAĞIMDAN OLMASA DA DUDAĞIMIN KENARINDAN ÖPTÜ . Sonra da galiba ağlayarak onun göğsunde uyuya kaldim ...

Kapimin çalmsi ile kedimi geldim ve 'gel ' diye seslenme Fatma abla içeri geldi .

-. Duru hanim sizi kahvaltiya bekliyorlar .
-. Tamam Fatma abla 20 dakikaya gelirim .

Dün aksam eşofman ile yattiğim için terlwmistim bu yüzden hizli bir şekilde dus alip yeni eşofmanlar giydim bugün dövüş dersim vardi . Hemde bora ile birlikte bu yüzden şik giyinmeye çalistim saçimida at kuyruğu yapip khvaltiya indim . Salona giderken annem ve babamin benden bahsettigini anlamamla geri çekilip onlari dinledim . Annem :

-. Duru ile imali imali konuşma bir gün zaten öğrenicek .

-. Onun iyiiği için Azra .

-. Her neyse Duru gelicek biradan sus Tolga !

Annem ile babamin ne konuştugunu anlamadim ama annem kolay kolay sinirlwnmez sinirlendiğine göre ciddi bir konu diye dusunurkwn annemi seslenmesi ile irkildim suratima sahte bir gülumseme ekleyip salona girdim .

-. Günaydin anne ğunaydin baba :)

-. Gunaydin kizim .

-. Almila kahvalti yapmiyacakmi ?

-. Uyandirmaya çalistim uyanmadi uykusu var galiba .

-. Tamam öyleyse .

Bi 10 dk gectikten sonra babam konuştu :

-. Bugün taşinacagimiz eve goturmk istediğiniz esyalari toplayin . Yada yeni alin ama haftasonu taşinica kendinizi ona göre ayarlayin ha bu arada bu evi satayi düsunmuyorum hafta sonulari kafa dinlemek için buraya gelebirsiniz .

-. Baba sen bizesormadan fikrimizi almadan ev mi aldin ?

-. Eliflerin evinin ilerisindeki senin beğendiğin evi aldim sakincasi mi var i acaba ?

-. Nasil baba sen ciddimisin ?

-. Evet ama istemiyosan baska ev de olur ?

-. Hafta sonunu beklemeyelim bence :)

-. Ama o ev doluydu Tolga

-. Evet baba orada elifin arkadasi oturuyodu ailesi ile .

-. Aldim iste nasil aldıgim onemli mi ?

-. Ben gidiyorum bugün en sevdiğim sporu yapicam oyüzden kacırmak istemem .

-. Dövus dersin mi var ?

-. Evet .

Annemi öpükten sonra yukari ciktim cantama havlu eldiven falan koyup aynanin karşisina gecip pudra rengi gibi olan parlaticimdan ve vişneli kremimden sürüp merdivenlerden inecektim ki telefonu mu unuttuğuu hatirladim . Ve yukari ciktim telefonuma 2 cvp siz arama 2 tane de mesaj vardi . Cevapsiz aramanin bir bora biri abim mesajlarinda biri abim diğeri de elif di.

Elifin mesaji ni açtim :

= öğleden sonra alişverişe ne dersin ?
=. Olabilir 2 den sonra boşum alısveriş merkezinde buluşalim ♥

Abiminin mesajini açtim

=. Güzellim beni hemen ara .

Abimi merak edip aradim çaliyo çaliyo açtim .

-. Abi iyiymisin ?

-. Beni dinle güzelim . Ben bi barda biri bizim eceye sarkti bizde bizim oğlanlarla adami dövdük . Sonra korumalari geldi kavga cikti . Çok fazla hasar yok ama dövdügumuz adam babamin ortağinin oğluymus .

-. Ne dedin sen abi sen cenk abiyi tanimadin mi ?

-. İcmistim kizim yaa

-. Bunun babam ögrenirse cezasini çok iyi biliyosun .

-. Beni şirkette çalismayip hem doktorluk yaptirirhemde doktora yaptir ve ben de yapmam .

-. Öf abi ya şöyle yapalim eğer cok hasar yoksa kizlar hafif pudra ile yaralarini kapatmaya calissin . Hafta sonu taşinicaz bu arada sen zaten yarin gelirsem babam zaten bu gunlerde isi yoğun annemde şu kimseyi sokmadıği odasini toparliyiacaktir seni farketmez .

-. Afferin abisinin gülü :*

-. Ama bunun sonucunda sende biséy istice hatta 2 tane .

-. İste bakalim .

-. Benimle haftasonu alişverise çıkicaksin baba yeni oda alicaz zaten sende koyu seviyosun bende koyu alicam bana yardimci olursun .

-. Hay hay tabi 2 ne peki ?

-. Annem boks eğitimk almama karsi beni gidip baleye falan yazdircam diyip duruyo annemi ikna et boksa gitmiyim ama baleyedegitmeyim .

-. Iyy bu annemi anlamiyorum ben ya tamam onu halleeriz .

-. Neyse kapatiyorum dövüsdersim var bugün görüsuruz .

-. Durr

-. Efendim

-. Bugün o cenk midir nedir türkiye ye dönüyo onunla gidip konuşsan ?

-. Abi tamam kapat artik annem anliycaksimdi kapat

-. Tamam görusuruz fistik




-

Yanlizliga Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin