♡4.Bölüm♡

12 0 0
                                    

Abim ile konuşduktan sonra merdivenlerden aşağiya indip salona geçtim . Anneme baktim yoktu yine alişveriş gitmiştir diye Fatma ablaya söyledim . Kapiya doğru ilerlerken bahçede oturan anneme baktim dalgin gibiydi . ..

Arabaya doğru ilerlerken telefon çaldi . Arayan Bora :

-. Alo Bora

-. Bitanem bugün antreman var unutmadin demi ?

-. Tabikide unutmadim şuan arabaya biniyorum .

-. Tamam hadi orda görüsuruz .

-. Görusuruz.

Araba ile spor salonuna 15 dakika da vardik . Spor salonu lux bir bina 3 katli ve geniş bir bahçesi var . Bahçeye girdi ve bahçede bir kalabalik var . Kalabaliğa doğru yürüdükçe müzik sesleri geliyodu . Merak edip oraya yaklaştigimda Tunnin bankta oturduğunu Elifin de ayakta şaşkin bir halde ona bktiğini gördüm ben bile şaşirmiatim onlarin bu hallerine .

Ha bu arada Tuna'nin sesi harika tüm gün onu dinleyebilirim . Kimileri Tunanin söylediği sarkilara eslik ediyor. Tuna bi ara gözü beni bulunca göz kırpti ben ne olduğunu anlamadim ama oradan uzaklastim .

Tunayi pek sevmem Elif de sevdiğim sırlarimi paylastigim arkadasim ama bana 2 haftadir bi tuhaf davraniyor .

Ben koridorda ilerlerken arkamdan biri seslendi . Bu ses kesinlikele Bora ya ait durdumda gülümseyerek Bora ya döndum . Nefes nefese kalmis ve bakislari en son 6. Sınifta bi dersten kalicakti ve kurtarma yazilisina gireceğinde korkmusdu cünku babasi geçemessen annesinin yanina yolliyacağini söylemisti . Bora annesini sevmiyo çünkü annesi onu 3 yaşnda terk etmisti . Bora da bu yüzden annesinden nefret ediyo . O gün korktuğu gibi bakiyo bana . Bora yanima gelince :

-. Bora noldu neyin var ?

-. Duru ... Almilayi hastaneye götürüylardi .

-. Ne .... Bora hemen bizde gidelim hadi .

Hemen çikisa doğru yürümye başladik . Bora şöförünu yollamamis bizde hemen arabaya bindik acaba almilanin neyi vardi ben ağlamayi sevmem güçsüzler ağlar ben ağlamam . Yolda giderken abimi aramam aklima geldi telefon 2. Çalissta açti :

-. Alo abicim

-. Efendim güzelim

-. Abi almilayi hastaneye yatirmislar

-. Neee nasil niye ?

-. Bende bilmiyorum ben şimdi hastaneye gidiyrum yanimda Bora var abi .

-. Tamam Duru bende bugün süpriz yapicaktim suan uçak inis yapiyo 45 dakikaya gelirim ben hangi hastanedeler ?

-. ................................... bu hastanedeler hvalimanin orada biz 15 dakika ya havalimanina geliriz snide alalim abi tamam mi ?

-. Tamam güzelim

Telefonu kapattiktan sonra boraya durumu açikladim oda şöförunu soyledi yol boyunca hiç konusmadik sessizligi bozan Bora oldu :

-. Duru almilanin bi hastaliği varmiydi ?

-. Bildiğim kadari yokdu

-. Neden böyle olduki ?

-. Aslinda bilmiyorum babam ne olursa olsun hastaneye gitmez . Dotoru çagirir doktoru çagirmayip hastaneye gittiklerine göre durum cidd beni de en çok bu korkutuyor .

-. Ben de bunu merak ediyorum Duru . Umarim kötü bir seyi yoktur .

-. Umarim !

Bora ile kisa sohbetimiz benim korkmami daha da sağladi . Havalimanina yaklaşmak üzereydik abimi arayip gelip gelmedigin sordum aradigimda bavuunu aliyordu aldiktan sonra bizi disarida biyerde bekliyecek havaalanina vardiğimizda abim bankda oturuyodu elinde kocaman 2 adet bavul bu çocuk bi bavul gitmemismiydi demekki bana birseyler aldi almialaya az almistir çunku almila abimin aldıği hiçbirşeyi begenmiyor yani hepsi banaaaa !

Abim arabaya bindiğinde mavi gözleri kipkirmiziydi . Abim ağlamis !

-. Abi sen ağlamissin !

-. Duru eve gidince anlatirim!

-. Hayir anlat abi !

-. Almilanin 2 kere kalbi durmus suan bitkisel hayatta makinaya bagi babam herşeyi amis özel i odada bizim evde bitek doktorlar girebilomus !

-. Sen ne dediğini farkindamisin Almilanin hic bir seyi yoktu abi !

-. Ben ayrintili hiçbirsey bilmiyorum eve gidince dosyasini incelerim gerekirse tedavisini ben uygularim ! ( abim bu yil mezun oldu tip fakültesinden )

-. Tamam allah kahretmesin tamam of almila bidaha benimle konuşamiyacakmi yani abi ?

Dudagim islanmisti anlasilan ilk defa abimin önünde ağliyorum

-. Duru sakin ol bak annem seni üzgun gormesin suan serum bağliymis seni üzgun gormesin tamam mi ?

-. Tamam babam denen o herif ne yapiyo peki abi niye eliden geleni yapmiyo ?

-. Bilmiyorum duru ama bu hafta bi gecsin tamam mi güzelim

-. Tamam .

Yanlizliga Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin