Hey 5rtjes in dit verhaal heeft Wout wel nog een mama en heeft hij een heel ander leven en de rest trouwens ook zoals ik al gezegd heb is dit verhaal een heeeeeel klein beetje gebaseerd op het TV programma en veel stukjes zijn allemaal fantasie. Ik weet dat ik niet veel publiceer maar het is ook druk op school en nu ik ook nog eens ziek ben voel ik me ni goed(logichs) dus het kan zijn dat ik iedere dag een hoofdstuk plaats en het kan ook zijn dat ik 2 keer in de week iets plaats.
Wout
Ik zit thuis in mijn kamer en denk aan dat nieuwe meisje.. Amber heet ze denk ik. Opeens hoor ik mijn mama mijn naam roepen en ik schrik op uit mijn gedachtes.
(Mama-m/ wout-w)
W: mam wat is er
M: ik heb je al 5 keer van beneden aan de trap geroepen, het is tijd om te komen eten.
W: oke ik kom zo af en oja ik hoorde je niet roepen.
M: jha heb ik gemerkt.
W: ik lachte naar mijn mama.
M: ik ga al naar beneden kom je ook af?
W: jha ik kom af nog even mijn laptop afsluiten.
M: oke tot straks.
W: jha tot sebiet
Mijn mama ging mijn kamer uit en liep naar beneden. Ik sloot mijn laptop af en zette hem weer op mijn bureau. Ik nam de sleutel van mijn kast en ging naar mijn deur ik stapte buiten en achter mijn deed ik mijn deur op slot en stak de sleutel in mijn zak. Ik liep de trap af en ik rook het eren al. Het was mijn lievelingseten : vol-au-vent met friet. Ik likte mijn lippen af en ik liep naar de keukentafel. Ik sprong op mijn stoel en gaf mijn bord al eerste aan mijn mama af.
(Mama/m,Wout/w,Simon(broer van Wout)/s)
M: je hebt grote honger zo te zien.
W: jha mam dit is mijn lievelingseten.
S: jha dat weten we Wout
M: jha maar eet een beetje rustiger Wout want voor je het weet verslik je je.
W: oke.
Na het eten help ik mama nog met de afwas en Simon zet alles weg. Ik ga na de afwas weer naar mijn kamer en denk aan amber. Ik leg me neer op bed en val in slaap. Ik schrik wakker uit mijn slaap en kijk hoelaat het is, het is 1:30.
Heb ik dan zo lang geslapen vraag ik aan mezelf. Ik stap uit bed en trek tenslotte toch een pyjama aan want slapen in een jeans broek is niet echt fijn. Ik ga naar beneden en neem iets om te drinken. Ik loop trg de trap op en ga op bed zitten en drink van mijn cola flesje. Ik zet het flesje naast mijn bed en leg mijn hoofd trg neer op men kussen.
5 minuten later val ik in een hele diepe slaap.Heei 5rtjes hier is het 3de stukje als jullie langere hoofdstukken willen mogen jullie het gerust in de comments zetten of in chat met mij. En zet maar gerust hoeveel woorden er per hoofdstuk moeten zijn
Xxx groetieeessss
JE LEEST
d5r
Random4 pubers komen elkaar tegen op school en worden beste vrienden. Op een dag is er een nieuw meisje in hun klas en ze gaan er allemaal bij. Ze stellen zich voor en worden ook goede vrienden met haar. de namen: Amber Kyra Leyla Wout Vincent