Pagi itu..
RaeMi bangun awal terlebih dahulu dari Jhope..Dia mengambil tuala lalu ke bilik air dan membersihkan dirinya..
Skip..
RaeMi:Biar betul Jhope hyung tidur?Dah pukul 7:45 pagi ni!!
RaeMi menggoncang badan lelaki yg masih berselubung dalam comforter itu..
RaeMi:Hyung, palli ireona ..dah pukul 7:45 pagi..
Jhope:Hummm..Erghh ahhh RaeShin -ah kita masuk sekolah pukul 9:00 lah..nanti 8:30 kejut Hyung..
Ternganga mulut RaeMi apabila sekolah mereka membuka selewat itu..Keluhan berat dilepaskan kalau dia tahu,mesti dia akan bangun lambat seperti Jhope..Haishh..
RaeMi turun ke bawah..Kelihatan susuk tubuh lelaki tinggi lampai sedang menyiapkan makanan..
RaeMi:Jin Hyung..morning..
Jin:Ahh RaeShin..morning too ^^
RaeMi:Kenapa hyung bangun awal sedangkan sekolah bukak lambat?
Jin:Hyung nk buat sarapan untuk unta2 tu semua *mengeluh
RaeMi:Unta?Hahahaha..
RaeMi POV..
Sedang aku gelak tak ingat dunia dgn Jin, ada la makhluk ni mengacau keamanan aku...
Jeon Jungkook --"
Jungkook:Kau dah kenapa mcm dracular ketawa mengilai?
Aku rasa nk aje aku hempuk budak persis arnab ni..Sehari kalau tak kacau hidup aku tak sah!
Aku hanya membiarkan dia menunggu jawapan..Sorry bro,aku tak de mood nk gaduh skrg --"
Aku menolong Jin hyung mengangkat pinggan.. waktu sedang cuci aku merasa belakang badan aku dihadang oleh tingkap yg membuat angin masuk..
Jungkook:Kim RaeShin..Ingat ape yg aku ckp smlm dan i really meant it..
Aigoo tentang errr abs tu..Alooo takkan nk beli roti pulak? Pabo RaeMi..Eomma tolong RaeMi..
End POV..
Waktu persekolahan dijalan kan seperti biasa.. RaeMi beruntung kerana dia sekelas dgn ahli dorm nya termasuk Jungkook..
Waktu rehat..
Hanya RaeMi duduk didalam kelas memandang luar tingkap..Menghirup udara segar..
Xxx:RaeShin?Hmmm..RaeMi memandang gerangan yg memanggil "nama" nya itu..
RaeMi:Ouhh hyung ni..
Xxx:Park Chanyeol..^^
RaeMi:Nae..Minta maaf pasal kejadian hari itu..
Chanyeol:Its okay la..btw this my friends.. Baekhyun,Suho,Kai,Sehun and D.o
RaeMi:Ouhh annyeong..Hyunv kelas mana?
Baekhyun:Kami semua kelas sebelah..*smirk*Btw, BTS your dormmate?
RaeMi:Nae..
Tiba2...
Namjoon:Jgn nk pengaruh dia..
Kai:Tak pengaruh cuma ingin ber'intro' je..
Jimin:Takkan sejenis kot?
Sehun:Agak2 la..
Chanyeol:Sy minta diri dulu..
RaeMi:Nae hyung..
Bayangan Chanyeol dan kawannya hilang serta merta..Kini pandangan RaeMi mendarat pada 7 orang lelaki itu...
RaeMi:Wae hyung semua mcm tak suka dia?
Suga: They are our enemies!
RaeMi:Jadi?
RaeMi mula membuat muka dungunya..
V:So RaeShin pun kena la bermusuh dgn dieorg sbb you dah termasuk dlm group kami.
RaeMi:Perlu ke??
Namjoon:Enough..Ermm RaeShin, Dara songsaenim panggil kamu di pejabat..
RaeMi:Nae thanks hyung..
RaeMi mula mengangkat punggungnya dari kerusi.. Mcm biasa di mata Jungkook semua tak puas hati..Haih.
Jungkook:Mesti ade buat salah tu..
Jin:Kookie,stop it..
-----------------------------------------------
Dara:RaeShin eomma kamu telefon.. Dia kata dia mahu ambil kamu..Jadi kamu pulang ke kelas kemas beg dan dtg kesini..Jgn lupa kemas baju untuk dibawa pulang..
RaeMi POV..
God save me today!
Serious aku suka giler..
Satu, sbb aku dapat jumpa omma..
Dua,aku tak perlu laksanakan amanat si biskut hangus tu yehet!!!Aku pulang ke kelas..Alaa time Mr Jaesuk pulak!!Dah la lawak dia best hmm tak dapatlah nk gelak2..
Aku:Mr Jaesuk,sy ---
Jaesuk:Nae awk kena pulang sy tahu..Jaga diri..
Aku:Nae..
Aku melangkah perlahan ketempat duduk ku yg dimana Jin hyung berada..
Jin:RaeMi nk balik kenapa??
RaeMi:Ermm entah..Dara songsaenim kata omma nk ambil.. Kata nya ada hal.
Jungkook:Baguslah dah pergi sana..Aman hidup aku!
RaeMi POV..
Rasa nk tendang je si biskut..Amboi kat sekolah dulu bukan baik innocent!
Aku terus mengemas beg lalu meminta izin Sir Jaesuk untuk balik..Di dorm pula aku mengemas baju² ku..
Tumpuan ku teralih kepada satu gambar di meja belajar milik...
Jungkook --" again!
Gambar seorang wanita yg berusia 30-an dan dua org lelaki yg rupanya sebaya dgn wanita tersebut..
Dan kenapa salah satu muka dua orang lelaki itu ada...
Mendiang appa??
End POV..
RaeMi hanya membiarkan gambar itu memberi seribu persoalan dalam mindanya..
Jeon Il Hoon..
Nama yg bakal disebut waktu dia pulang bersama ommanya..
Skip..
Suasana dalam kereta sunyi.. Hanya bunyi radio sahaja yg membisingkan keadaan kereta itu..
RaeMi:Omma..
Puan Kim:Hmm?
RaeMi:Siapa Jeon Il Hoon??
Kereta itu diparkir sebentar ditepi jalan..Puan Kim memandang anaknya pelik..Mcm mana dia tahu tentang manusia bernama Jeon Il Hoon itu??
Puan Kim:Mana kamu tahu ni??
RaeMi:Ada seorang namja ni annoying sangat!RaeMi nmpk gambar kat tu kat meja dia..
Puan Kim:Dia chingu appa kamu..
RaeMi:O..okay so not means you want me marry his son right?
Puan Kim hanya tersenyum..Senyuman yg penuh makna..
-TBC-
Sorry lama tak update wuu xD
Keep reading,readers..Kim JiHee: )
YOU ARE READING
Are You Yeoja ?? [Jungkook]
RandomArmy Boys High School.. Sekolah yang diidam oleh Kim Rae Mi,walaupun dia seorang yeoja! Puan Kim sampai pening dengan cita-cita anak gadis nya itu.. Kim Rae Mi gadis yg mempunyai paras rupa yg cantik.. Tapi seribu kali sayang perangai nya yg seper...