Přemýšleli jste o tom co je začátkem všeho dění? Kdo na světě skutečným pánem? ...
Nejsem nic. Nejsem žena, muž ani dítě. Nejsem člověk, zvíře ani věc ... Jsem Počátek ale Zároveň konec. Jsem tvůj hlas, jsem tvůj strach, tvoje osobnost ... Pohybuji se každý krok vedle tebe, ale ty mě nevidíš. Neeee ... Ty mě přehlížíš! Nechceš mě vidět, bojíš se. Nepřiznáváš to, máš na to moc velký strach. Ale jednoho dne se setkáme. Budu to já kdo ti podá pomocnou ruku v nejhorším ... Jenže ty mě stále odmítáš. Nic si z toho nedělám, netrápí mě to. Nejsem závislé jen na tobě, vlastním celý svět. Jsem sice jen jediné, ale přesto dokáži existovat na několika místech. Určitým způsobem jsem celá existence světa. Beze mě by nikdo nemohl žít. Jsem to já kdo ti každý den našeptává, kdo tě v noci sladce uklidňuje a zároveň děsí ... Můžeš se ke mě dostat tak snadno! Stačí jediný krok, řez či kulka ... Možností je nekonečně mnoho! Miluji tento rozmanitý svět! Je tu takových možností!
Hmm, vzpomínám si, že lidé mluví o světě jako o Matce přírodě. Nechápu proč tomu podřadnému druhu stále nedochází, že Matka příroda, Bůh, Démon ... Všechny tyhle bytosti jsou jedna jediná, jsem to já. Už ti to dochází? Nemůžeš vyhrát, jsem počátek života. Zbývá ti už jen jedinný krok, tak pojď blíž! Neboj se mě! Jsem přeci vaše Matka, váš Pán, váš život ... Tak pojď ... Jen pojď ... Moje tesáky už na tebe čekají ... Už se těším až tě roztrhám na kusy, způsobím ti ukrutnou bolest a ty zemřeš! Už jsi na to přišel kdo jsem? Hmm? Opravdu už víš? No tak nepostávej a pojď blíž ... Neslyším tě! Zašeptej mi to! Už jen krůček ... Ano, máš pravdu. Jsem tvoje smrt!
Pozn. Ano, večer jsem se hodně nudila :D Hlavně v tom nehledejte žádný smysl xD
ČTEŠ
Počátek smrti
رعبCo je vlastně smrt? Je to skutečný konec? A pokud ano, tak kde má začátek? Nebo ještě jinak - kdo je jejím nositelem? Má snad nějákou podobu?