GECENİN KABUSLARI

336 13 4
                                    

Üniversitede olduğum için arkadaşımla bir ev tutmuştuk.Arkadaşım 3 günlüğüne evde olmayacağını ve ailesini ziyaret etmek istediğini söyledi.izin verdim.Arkadaşım gitti gideli 2 gecedir bir adam bana BU ÜÇ GECE SAKIN UYUMA 3 TE HERŞEY OLABİLİR diye biri fısıldıyodu ben ise sesi aldırmayıp yatmak zorunda olduğum için yatıyorum.Üçüncü gece yatmak için yatağa gidecektim ki yine o sesi duydum bu sefer çok korktum çünkü 3.gece olmuştu.Yatmaya girdim.Gözlerimi kapattım ve geri açtığımda kafamın yanında bir not gördüm notta şöyle yazıyordu " hemen salona git yoksa..."yazıyordu,içimde belli belirsiz bir his vardı.Korkumdan kağıdı yırttım.Gözlerimi geri kapattım ama istemsizce gözlerim kendiliğinden açılıyodu.Gözümü açınca kopmuş bir bilek gördüm korkudan salona nasıl gittiğimi bile hatırlamıyorum.Salonun ortasında izin alan ev arkadaşımı yerde kanlı bir şekile gördüm ama onun ayaklarının bilekleri kopmuş ve ellerinin de bilekleri kopmuştu ama bir elinin bileği ortalıkta yoktu çünkü kafamın yanındaki bilek kız arkadaşımın bileğiydi.o korkuyla çığlık attım ve birden sonuna kadar açık olan pencereler ve salonun kapısı hızlıca kapandı..koltuğa oturup ağlamaya başladım ve kafamı kaldırdığımda yerdeki ceset bıçağı alıp üzerime doğru yürüyordu ve sesler duymaya başladım "ŞİMDİ SENİN SIRAN' Diye biri sürekli tekrarlıyordu.Ceset bıçağı tam boğazıma dayadı ki.....

ŞUNA EMİN OL Kİ O HER ZAMAN YANINDA..

kısa Korkunç HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin