Jinx(Main):
Jinx aslında safe kalınacak bir hero değil.Genelde jinxle ilk dklarda mananıza kıyın 500 altın olduğu zaman base atıp bir dora 2 kırmızı pot 2 mavi potla lanenize gidin ölme şansınız çok zor olur bu sayede karşı adc jinx'in Q su ile dürtüp dürtüp durun farm yapmasını engelleyerek onun üstüne çıkabilirsiniz.
Gelelim Jinx ' in buildine:
1- Kesinlikle ilk item Ebedidir bunun açıklamasını yapmayım isterseniz :) :)
2-Bakın her sitede hayalet dansçı geçer sizi temin ederi dediğimi yapın maçı almassanız iletişime geçelim :) Statik hançer çıkıcaksınız bu sayede laneyi kolayca ittirip tf lerde statiği patlatarak tankları hemen eritebilirsinizi.
3-Size garip gelebilir ama şimdi hayalet dançı kasıcaksınız bu sizin kritiğinizi arttırır ve hareket hızı verdiği için kolayca kuytlayabilirsiniz.
Not:Gosu vayne ye mahvolmuş çıktıktan sonra 2 tane hayalet dansçı çıkıyo.
4- Ayakkabıyı ebediden hemen sonra yapın.
5- Tabikide kanasusamış bu kritik hasarınızı arttırarak ölmemenizide sağlar
6- Son item isteğe göre ister karşı takımım ap herosa çok fazla feedlenmişse bansheenin duvağı eğer ezmişseniz son fısıltı yaparak kolay bir penta atabilirsiniz.
BUNU SIRALARSAK
•EBEDİ
•AYAKKABI(savaş çizmesi)
•STATİK HANÇER
•HAYALET DANSÇI
•KANASUSAMIŞ
•BANSHEE VEYA SON FISILTIGELELİM YASUO
Herkezin çok sevdiği bir karakter o yüzden sizin için daha detaylı bir araştırma ve tecrübelerimden yararlanarak sunucam.
1-Yasuo zordur ilk item her zaman statik hançer olması şarttır çünkü laneyi elinizde tutmanız lazımdır bu işe yarar
2-Üçlü kuvvet bu item laneyi ittirmenize yarar ve karşı oyuncuya yüklü hasar verebilirsiniz seri de olursunuz.
3- Ayakkabı yasuoda önemli olacak şeylerden biri hareket hızı zaten.
4-Ebedi tabikide buda hasar ve kritik verdiği için yasuo hortumu attığı zaman kritik gelirse ultiyle birlikte yüksek hasar verir.
5- Kanasusamış yasuo ad olduğu için tf lerde bu itemle birlikte ölümsüz olabilirsiniz.
6- Bana göre yüksek ihtimal savunma itemi alın karşıdaki herolara göre seçim yapabilirsiniz.
BUNU SIRALARSAK
•STATİK HANÇER
• ÜÇLÜ KUVVET
•AYAKKABI
•EBEDİ
•KANASUSAMIŞ
•SAVUNMA İTEMİ