Yarın okul başlıyordu,benim içimde ise hâla o utangaçlık vardı babam hep söylerdi
-Sen artık büyüdün lise 3'e geçtin utangaçlığı bir kenara bırak.
Diyordu ama bilemiyordum,ya o karşıma çıkarsa diye düşünüyordum,evet o adı ise Katie'ydi,okulun popüler kızlarından biriydi.
Gözlerimi ondan alamıyordum,gökyüzü gibi ışıl ışıl olan o gözleri,tatlı tatlı gülüşleri beni benden alıyordu.Ama ne yazıkki sevgilisi var,o da Katie'nin olduğu gibi okulun popülerlerindendi, adı da Cody'di.
Ama benimle çok uğraşıyordu aldırmamaya çalışıyordum ama elimde değildi,bi kere tüm okulun önünde okulun en üst katından benim üstüme boya dökmüşlerdi.Boyayı çıkarmak saatlerimi almıştı.Ondan nefret etsemde belli etmemeye çalışıyordum ve herkes bana inek diyordu,arkadaşlarım bana tarzımı değiştirmemi söylemişti,ama ben böyle iyiydim.Saçlarımı seviyordum ama saçlarıma inek yalamış diyorlardu oysaki ben sadece o sarı saçlarımı jole ve suyle kafama yapıştırıyordum.Babam seslendi o iri sesiyle."Hemen buraya gel" dedi.Ben de koşar adımlarla odamdan çıkıp salona doğru ilerledim,bişeye kızıcak diye düşündüm ama yanılmışım sadece kapı çalmış ve benim bakmam gerekiyormuş,kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım,gelen kişi arkadaşım Henry'di.Henry en iyi arkadaşımdı."Dışarı çıkıyor musun?"dedi.
Babamdan izin aldım ve tam çıkıyordumki Henry "Böylemi geliceksin?"dedi.
Üstümde bişey yoktu sadece ayıcıklı tişörtüm ve altımda batmanlı pantolon vardı.Henry çok gülmüştü."Gülüncek bişey yok."deyip omzuna dokundum.O ise "Hadi yukarı çıkıp doğru dürüst bişey giy."dedi ama oysaki benim dolabımda hiç doğru dürüst bişey yoktu,bunu ona da söyledim."Cüzdanını al alişverişe gidiyoruz."dedi mızmızlansamda beni sürükleyecekti,o yüzden cüzdanımı aldım ve yola çıktık.Bi saat otobüs bekledik ve yarım saate alışveriş merkezine vardık,Henry'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUT ELİMİ
Teen FictionAlaycı bakışlarıyla yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı "TUT ELİMİ"