3. Bölüm OKUL

58 5 0
                                    

Bu gün okul açılacaktı,çok heyecanlıydım yeni tarzımı sevmeye başlamıştım ama okuldakiler görünce ne tepki verecekler çok merak ediyordum acaba Cody beni tanımasın diye ismimimi değiştirsem yani Alex yerine Lucas mı koysam of neyse saçmaladım,elime telefonu alıp biraz sosyal medyayı gezdim sonra Henry'nin bana aldığı kıyafetleri giydim ve saçımı Henry'nin dediği gibi havaya diktim,annem "kahvaltı hazır."diye seslendi.Bende yatağımı toplayıp aşağıya indim,kahvaltı nefis gözüküyordu,nedeni ise bugün okulun ilk günü diyeymiş.Bende keşke hergün okulun ilk günü olsa dedim.Ama annem gülüp iyi şımardın dedi,kahvaltımı yapıp dişlerimi fırçaladım,daha sonra çantamı hazırladım servisin gelmesine daha 15 dakika vardı biraz oturup telefonuma baktım 15 dakika çabuk geçmişti servisi binip okula gittim Cody etrafta gözükmüyordu bi anda o bu okuldan gitti diye sevinirken diğer servisten o indi ve beni tanımışa benziyordu omzuma hafif dokunarak artık bizdensin dedi.Bi anda şaşırdım bu tarz değişikliğini önceden yapsaymışım keşke diyip güldüm,okulun o uzun merdivenlerini sayıp sayıp çıktım tam tamına 38 basamak vardı koridordan geçip müdür odasına ilerledim müdür değişmişti müdür Emily yerine Vanessa adında bir müdür gelmişti kapıyı tıktıklayıp girdim ve koridorlardaki dolaplardan bir tane istemiştim o da bana 29 numaralı dolabın anahtarını verdi,teşekkür edip oradan çıktım dolabıma doğru ilerledim ve anahtarla açtım içine spor kıyafetlerimi ve kitaplarımı koyup kilitledim.Sınıfıma çıkarken önüme Cody geçti ve bana "artık grubumuzdasın demi bak arkadaşın Henry'de burda."dedi bende kabul etmek zorunda kaldım yoksa yapıcaklarını biliyordum,neredeyse Cody'nin kankası olmuştum iyi anlaşıyorduk,sınıfa girdik yine kalbim durmuştu çünkü ön sırada Katie ve arkadaşları oturuyordu,Cody Katie'nin yanağından öpüp sırasına oturdu bizde onun arka sıralarına oturduk,ders başlayıp bitmişti bile tenefüste yemekhaneye gittik yemeğimizi alıp oturduk Katie de arkadaşlarıyla karşımızda oturuyordu,yemeğimizi yiyip kalktık zaman dersle gelip geşmişti okul bitti ve servisle eve döndüm çok yorgundum ödevlerimi yapıp yattım,annem akşam yemeği hazırladı diye beni uyandırdı,babamla masaya oturup yedik,biraz televizyon izledim Pretty Little Liars diye bir dizi vardı onu izlemiştim daha sonra sıkılıp banyoya gidip duş aldım ve yatağıma uzanıp bilgisayardan. Film izledim,filmin yarısında sıkılmştım kapatıp telefonu elime aldım ve biraz Henry ile mesajlaştım,saat 12.33'tü uykum vardı pijamalarımı giyip yattım...
Sabah olmuştu ama ben hala kalkamıyordum,alışamamıştım hâla sabahları erken uyanmaya taki annem gelip yorganı üstümden çekene kadar neredeyse yere düşücektim ama tutundum, annem " kalk koca uykucu" dedi. Gülümsedim ve kalktım,gözlerimi ovuşturdum,tuvalete doğru yol aldım,aşşağıya indiğimde kahvaltı hazır değildi annem "Benim acil toplantım çıktı " diyip apartopar çıktı,kahvaltıyı hazırlamak anlaşılan bana kalmıştı,mutfağa baktım ve bir iç çekip mutfağa yöneldim,buzdolabını açtıım ve elime 2 adet yumurta aldım,bi saat kendime tava aradım ama hepsi ya kirliydi ya da bulaşık makinesinde yıkanıyodu,o yüzden yumurtaları yerine bıraktım ve masya üç beş atıştırmalık koydum,yemeği yedikten sonra dişlerimi fırçaladım,üstümü değiştirdim ve evden çıktım,durakta servisi bekledim.Aradan yarım saat geçti ve servis geldi bende hemen bindim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TUT ELİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin