Alışveriş merkezine gelmiştik,alışveriş yapmayı hiç istemiyordum ama Henry beni sürükleyerek bi mağazanın içine soktu ve benim sürüklendiğimi görenler bize tip tip baktı,ayağa kalkıp mağazaya girdik.Burada t-shirt ler satılıyordu ben fiyatlara bakarken Hanry ise bana göre ve havalı birşeyler arıyordu,fiyatlar beni şok etmişti ünlü bir yere geldiğimiz kesindi,çünkü bir t-shirt 80 TL'ydi.
Henry bir t-shirti elime verip beni deneme kabinine sürükledi,seçtiği t-shirt hiç bana göre değildi ama denemezsem Henry ne yapacak biliyordum o yüzden hemen giyip bu güzel demek zorunda kaldım ve seçtiğimiz t-shirt ti alıp mağazadan çıktık.
Pantolon satan bşr yer aradık ve bulduk,mağada bir kot pantolon denedim ve bana tam oldu bu pantolondan bir çift daha alıp çıktık.Sıra ayakkabılara gelmişti,basket ayakkabısına benzer havalı bi ayakkabı buldu Henry ama çok pahalıydı,bunu Henry yede söyledim ama o bana umursamaz bir şekilde bakıp kasaya doğru ilerledi.Alışveriş bitti diye sevinirken Henry beni kolumdan tutup berbere doğru ilerledi ve bir koltuğa oturttu,ağlayacaktım çünkü saçlarımın gitmesini istemiyordum ama olmadı yaranamadım,saçımın neredeyse yarısı gitmişti,ve sonun da bitti son olarak saçımı havaya doğru fönlediler,kendimi kız gibi hissetmiştim.
Parayı ödedik ve eve doğru yol aldık,kalbim durmuştu çünkü Katie'de buradaydı arkadaşlarıyla beraber,bana aşık olduğunu hissetmiştim bir an,gözlerimi ondan alamadığım için bir taşa takılıp düştüm ve herkes bana baktı,otobüse bindik,saat akşam 20.00 dı , çok heyecanlıydım çünkü yarın okul açılacaktı.
Henry ile vedalaşıp eve girdim babam beni tanımadı ve bir hırsız sandı herşeyi anlatıp yorgun olduğumu söyledim.Pijamalarımı giyip yattım çünkü yarın okul vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUT ELİMİ
Teen FictionAlaycı bakışlarıyla yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı "TUT ELİMİ"