DEAN
Yıl 2060, 2059 yılında başlayan dinler arası savaştan bir yıl geçmişti. Birleşmiş milletler Zürih'te toplanmıştı. TV de Birleşmiş milletler başkanı konuşmaktaydı.
- Tüm birleşmiş milletler üyelerinin bilgisine sunacağım bu sunum, çok acı olup, bir o kadarda önemli bir sorunu açığa vurmamı sağlayacaktır. Dinler arası savaşlardan tam bir yıl geçti. Savaşın bilançosu olağan üstü olarak tanımlanabilir. Üzgünüm, ama şu ana kadar hayatını kaybedenlerin kayda geçen sayısı 1 milyarı buluyor. Ama bu kayda geçenleri kapsıyor, Gerçek ölü sayısının ise tahmin edilemeyecek kadar vahim olduğu kanaatindeyim. Daha üzücü olan şeyse, dünyada barışın sağlanmasının neredeyse imkânsız olduğudur.
Ardından Amerikan başkanı David Leanwood basın toplantısı düzenledi.
- Bugün itibariyle birleşmiş milletler başkanı Jack Nilson hezeyan dolu açıklamalar yapmıştır. Ona göre dünyada barışın sağlanması imkânsızmış, ne demek dünyada barış imkânsızdır. Başta bu önlenemeyen savaş dediği savaşın ana sebebi nedir? Bunu analiz etmemiz lazım. Aslında bu çoktan analiz edildi bile. Tüm dünya artık biliyor ki, savaşların ana sebebi dinlerdir. Eğer din mefhumunu ortadan kaldırırsak, ortada savaş falan kalmaz. Ben Amerika birleşik devletleri başkanı olarak halkımı dinsizliğe davet ediyorum. Tüm dünyanın dinsiz olması için medyada olağan üstü bir çalışma içine gireceğim. Amerika birleşik devletleri savaşları sonlandırarak kahraman bir ülke olma yolunda hızla adım atacaktır ve atmaktadır da. Şimdi sorusu olan varsa cevaplaya bilirim.
Arap kökenli bir Amerikalı söz hakkı için elini kaldırdı. Başkan onu görüp destur verdi.
Basın sözcüsü - ADEA TV sözcüsü Jamal el nusa Sayın başkan burada birleşmiş milletler başkanına giydirirken, siz ondan daha baskın bir halde terörü durdurmak yerine, aksine fitilleyecek sözler sarf ediyorsunuz. Şu anda Dünyada yaklaşık iki buçuk milyar Müslüman yaşadığını var sayarsak, diğer dinlilerin de ister gök dini, ister yerel dinler olsun topladığımız da dünya nüfusunun toplamında dört milyar iki yüz milyon insan olduğu sayımı var. Öte yandan dinsizlerin tahmini rakamına gelince, olsa olsa 3 milyar dinsiz vardır. Bu vaziyette sorum şu olacaktır. Hangi birini öldüreceksiniz?
Başkan -Öldürmeye ilk önce senden başlasak arkası gelir diye düşünüyorum.
Başkan eliyle işaret ederek korumalarına emrediyordu "yakalayın şu teröristi"
Yıl 2070 Tevrat ve İncil papaz ve hahamlar tarafından uyduruk olarak ilan edilmiş ve dinsizliğe geçmişlerdir. Budistler ve diğer Gök dini olmayan dinlerse, kendiliğinden çözülmüş ve dünya topyekûn dinsizliğe gidiyordur.
TV de 2070 yılının haberi: Kanal BBCSpiker -Sayın seyirciler yayınımızı şok bir gelişmeyle bölüyoruz. Canlı yayında Vatikan'dayız. Konuşmak üzere kürsüye papa 8.Hulyo çıkıyor. Evet, şimdi konuşmasına başlayacak. Tüm Hristiyanların gözü bu konuşmada olacak.
8. Hulyo -Bugün burada tüm Hıristiyanlara ve üzerine alınan tüm dindarlara ya da dini olanlara sesleniyorum. Ben istifa haberimi Vatikan katedral konseyine sunacağım. Ama istifamı vermeden önce sizlere çok önemli bir açıklama yapmak istiyorum. Dünyada ki tüm savaşların sebebini öğrenmek için bir araştırmaya ya da bir ön görüye ihtiyacınız yoktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEAN KIYAMET AREFESİ
Science FictionDean Müslüman ve Türk olan ailenin oğludur. Kıyamete yakın tarih ele alınmıştır. Dean kendisini babasının vasiyeti olan islamı tebliğ etme çabası içinde olur. Fakat gelişen olaylar buna pek imkan vermez. kıyamet alametleri hadisi şeriflerinde olacak...