K-3

11 0 0
                                    

Bunu okuyanlar "KOTU KURTARİCİ" DAN KOPYA CEKTİGİMİ DUSUNEBİLİRLER FAKAT ASLA OYLE BOR SEY YOKTUR.

Kizin evinin onundelerdi.Kiz kemeri cikarmak istedi fakat kemer takilmisti.Kurtarici kiza yardim etmek amaciyla egildi.Biraz ugrasriktan sonra kemer cikti.Kiz biraz cekinmisti daha once hic bir erkekle bu kadar yakin degildi.Kurtarici kafasini kaldirdigin da kizin ona hayran hayran baktigini gordu.Kiz adama o kadar cok dikkatli bakiyordu ki adam hissetmis gibi kiza bakti.Kiz bir an utanip kafasani egdi.Simdi kipkirmizi olduguna emindi bu huyuna bir laner savurarak kafasini egmeye devam etti.Kurtaricinin eli kizin kafasini kaldirip goz goze gelmelerini sagladi.Kizim yuzu o kadar guzeldliki adam bakmaya doyamiyordu.Gozleri...Anlatilmazdi adam o gozlere bakarak olmek istiyordu.Dudaklarinin tadi o kadar cok merak ediyorduki...Bir kac dakika sonra o dudaklari tatti.O dudaklarin tadi...Kiz o kadar cok utanmistiki arabadan hemn firladi boyle bir seyi nasil yapabilrdi.Kendine lanetler savuruyordu

Kiz alarmdan once uyandi zaten "onu" dusunmekten uyuyamamisti.Hazirlanip kafeye gitti.Kapiyi actiginda o adami gordu eskisi gibi kalbi kalbi o kadar hizli atmiyordu.İlerleyen saatlerde patronu kizi cagirdi.

P:Yelanda kizim ekonomik nedenler yuzunden isine son verdik.
Kiz bir an neye ugradigini sasirdi kafasindan assagiya kaynar sular dokulmustu.Gozunden bir damla yas suzuldu.
P:kizim muhasebiden parani alip cikabilir msin
Kiz patronun dedigini yapip kafeden cikti simdi yapacakti.Odenmesi gereken faturalar ev kirasi hepsi bu ay sonunda odenmesi gerekiyordu.Patronu kizin eline bir kac kurus verip kapi disari atmisti resmen.Yolunu degistirip sahile dogru yurudu.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CAĞRI(KURTARİCİ)

Abimin aramasiyla dusuncelerimden ayrildim.

Ç:Efedim abi
A:Kocum ne yapaiyorsun.
Ç:hic abi oyle oturuyordum
A:kocum kizi ne yaptin.
Aklima dunki kiz gelince istemsizce guldum.
Ç:Dedigin gibi.
A:Aferin kocum.Simdi ben kizn calistigi kafenin patronuyla konustu.Bir kac bahane uydurup eline bir kac para tutusturup gondermesini emretdim.
Ç:Simdi ne olacak?
A:Simdi gorev sana dusuyor kiz sahilde oturuyor...
Abim yapmam gerekenleri emretdince giyunip sahile indim iste oradayi uzun saclari ruzgarda dagiliyordu.Yanina gidip oturdum bir an korksada beni gorunce sakinlesti.
Biraz oturup konustuk abimin dediklerini kendi agizimle kiza soyledim bir an koybolup gitmek istedigim gozlerin ici guldu.

Biraz tereddut etsede usteledim.En sonunda da dusunurum diyerek telefon numaralarimizi alip ayrildik.Kiz yanimdan ayrildiginda icimi bir huzun kapladi.

YELANDA
Sahilde otururken o geldi.Yanima aniden oturunca biraz korktum.Ama onu gorunce sakinlestim.Biraz konustuktan sonra bana bir is teklifi sundu ilk once cok sevinsemde biraz tereddute dussemde dusunmeye karar verdim.Ne de olsa daha iki gundur tanisiyorduk.Telefon numaralarimizi alip ayrildik.Eve geldigimde once yemek yedim.Sonrada kitap alip okumaya karar verdim.Boyle gunlerde kitap okuyup kendimi baskalarinin dunyalana attip.bir kac saat sonra uykumun geldigini anlayip uyumaya calistim kararimj vermistim.Yarin onu arayip ilk is gunum icin gun alicaktim.ONU DUSUNEREK UYUDUM.

AŞK ŞARABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin