K-2

20 0 0
                                    

kız adama doğru yururken kalbi acayip derecede atıyordu kilometrelerce uzaklıktan rahatlıkla duyulabilirdi.ama biliyordu o adam kız için imkansızdı.kız siparişi almak için masaya doğru yuruyordu.O an bir artiste aşık olmuş kücük bir kız hıssettı.adamın siparişini alıp.büfeye doğru yol aldı.bufedekı adama siparişi verip bekleme ye bekledi.sipariş hazırlanıp kızın eline verildi.kız siparişi alıp ADAMA doğru yurudu ADAMIN siparişini verip arkasını dondogu anda ADAMIN masasından yabancı bir KADIN sesi geldi.kız arkasını donup kadına baktı kadın bir kac bi'sey ısteyıp kızı gonderdi.kız her zamanki yerine gecp dusunmeye basladı bır anda kendni kadına bakarken buldu.kadının guzel vucut hatları vardı.kadını bastan assagıya suzmeye basladı.kadının upuzun sarı dalgalı sacları vardı.kalem eteginin ustune giydigi bustiyeri kadını cok seksi gosterıyordu.herhalinden pahalı olduğu ayakkabısı ben burdayım diye bas bas bagiriyordu.kadının siparişi hazirdı siparişi alıp masaya doğru yurumeye başladı cok haretli bir sey konusuyorlardı.kız siparişi verip yurumeye başladı. *************************************************************************************************** saat cok gec olmuştu.sanki biraz acıkmiştı ama bu saatte markete gitmek biraz yurek isterdi.kızın evi kafeye yakındı ama sanki her koseden eli bicaklı sapık cıkcakmış gibi geliyordu.dusuncelerinden kalın yabancı bir ses ayırdı kızı arkasını dondogunde.o sapıkların olduğunu anladı nerdeyse bir haftadır kızın peşindelerdi.bu sevimsiz konuşma bir kac dakıka sudukten sonra yabancı seslerın arasına başka br ses daha karıstı."ucuncu sapıgım eksıktı oda geldi tam oldu"diye gecirdi aklından ama bu adam oburlerinden farklıydı.bunların tam tersıne kızı savunuyordu.kız fırsattan ıstıfa edip kosmaya başladı kızın arkasından arabalrda hareket ettı.acı bir fren sesi yankılandı.her toz duman olmuştu.duman daglınca kızın gozu bazı seylerı secmeye basladı.iki sapık yerde yatıyordu.gozu kurtarıcısını aradı.o anda arkadan gelen sesle dengesini kaybetip tam duscegi sırada ıkı guclu kol onu tuttu.adamın o kadar guzel gozlerı vardıkı kız o gezlerde kaybolmak istedi.yuzu o kadar guzeldıkı kız bır an tapmak istedi.adamın kokusu o kadar guzeldıkı kız bır an o kokunun kendıne ait olmasını istedı.adamın sesi o kadar guzeldıkı kız sadece onun duymasını istiyordu.demekkı adam konusmus olmalıydı diye gecirdı kız kafasından.o anda o sesı duydu"hey sana diyorum bir seyin varmi" "ha yok yok teskkur edrım".peki o zaman sana gecmiş olsun.kız bir an kendini "sokagim uc sokak assagıda derken buldu"."peki atla o zaman"dedı adam.

AŞK ŞARABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin