'Isobel' auzeam soapte peste soapte.Imi era frica,simteam ca asta o sa-mi fie sfarsitul.O briza rece imi trece in parul meu negru.Ma lipesc de o usa de lemn masiva nemaivazuta in casa lui Michael.Intru in incapere in speranta sa scap de acel rau.Simteam ca in casa era un spirit rau,ceva nemaivazut,ceva diabolic,ma intorc si o fata intr-o rochie de vara alba cu cositele ca spicul de grau,era inalta.Nu mai vazusem o fiinta asa de frumoasa nicioadata,puteai sa te pierzi in ochii ei albastri.Dar ce cauta ea aici?Cine era?Ma uit m.ai atent la trasaturile fetei,puteai zice ca e o fiinta creata de perfectiune,avea buzele mari si groase,ochii mari dar totusi asa de mici,cu gene lungi si frumoase,sprancenele cu o forma binedefinita ,iar nasul mic si bineproportionat.Era frumoasa,era magica.
"Isobel." imi sopteste ea cu o voce ragusita dar totusi asa de placuta
Avea ochii goi si o privire palida,daca o vezi ai zice ca e lipsita de suflet,de sentimente.Ma mai uit la ea si dau sa plec.
Fata incepe sa planga,sa tipe,ma intorc repede si o vad cazuta in genunchi,se uita la mine si se ridica imediat,intr-o secunda am fost stransa de gat de ea,nu puteam sa ma eliberez,era prea puteenica.
Ma uitam in ochii ei sa vad daca o tradeaza ceva ,dar m.am inselat,era lipsita de sentimente,era un suflet mort intr-un trup viu.
In urmatorul moment a inceput sa incanteze ceva.
"Canta de melo,a spirit a mino de blestemo,te dero,canta de melo,a spirit a mino de blestemo,te dero" repeta asta de cateva ori in soapta pana ce ochii i s.au inrosit,arata ca un demon in chip de zeita,acum in loc sa sopteasca tipa,invoca spirite,iar in cateva secunde totul zbura in jurul nostru,cand se termina totul era normal,bine aranjat,imi da drumul ,iar eu plangeam,plangeam de durerea pe care mi-o provica.
"De ce imi faci asta?"
"Michael"sopteste ea
"Ce cu el?"
"Din cauza ta m.am departat de el,din cauza ta am murit,nu sti absolut nimic despre el"zbiara ea la mine si ma tranteste de un perete .
Ma goneste in camera mea ,iar acea incapere se inchide automat disparand.
Ma bag in pat vrand sa dorm din cauza stresului.
***
Ma plimbam intr-o padure impreuna cu animalele ei,cand dintr-o data am vazut un baiat cu parul saten si o fata blonda,ma apropii de eu si observ ca era Michael si EA.
Michael o saruta,se vedea pe fata ei ca il iubea si nu era obligata sa faca asta.
"Te iubesc."spune "Michael.."sopteste cand vede ca nu ii raspunde si doar se uita la ea "Michael" fata ei parea din ce in ce mai trista.Fata incearca sa se elibereze din stransoarea lui dar El se schimba.Fata ise preschimba intr-una urata,ii crescura coarne,era de nedescris.Inecepe sa o devoreze incetul cu incetul pana ce a rostit ulimele cuvinte.
"Te iubesc Michael"
"Saraca si scumpa Annabelle"rade El si il lasa trupul neinsufletit de jos.
Ea,adica Annabelle ,vine langa mine si ma ia de umeri.
"Asta a fost sfarsitul meu,mi-am vandut sufletul Diavolului,chiar cand lumea iti e mai draga el vine si te distruge."
"Annabele."
"Diavolul vine in ce iti doresti mai mult.Eu am vrut iubire si asta ma distrus."apoi scoate o oglinda frumoasa."asta arata cum e sufletul omului," apoi fetele din oglinda ni se schimba.privesc fata din stanga care ar trebuii sa fiu eu,era o fiinta frumoasa,un inger ,iar langa el era o fiinta mai frumoasa,o zeita frumoasa desprinsa din rai cu aripi de demon.
Imi observa reactia si raspunde.
"Mi-am vandut sufletul diavolului,acum platesc,eu nu imi am locul nici in rai nici in iad''
CITEȘTI
Leaganul mortii
FantasyLeaganul mortii,o carte despre iubirea nemuritoare si lupta dintre cele doua fete ,o carte care iti aduce sentimente de neliniște ,frica sau iubire in acelasi timp. Prieteni sau Dusmani?Iubire sau Ura?Nici ei nu mai stiu ce se intampla... #492-fa...