capitolul 3

76 4 0
                                    

A trecut o saptamana de la incidentul cu luna rosie.Mi.a fost frica ,nu am mai iesit din casa. Mai este o saptamana pana la asa zisă moarte a mea,imi este frica,cui nu i.ar fi stiind ca va muri din dragoste.
Anabelle intra peste mine in camera intrerupandu.mi gandurile.
"Ce este?" spun cu frica in glas si ma ghemuiesc intr.un colt.
"Am o oferta pentru tine"spune si imi zambeste cu printr.un ranjet asa de fin dar si sadic in acelasi timp.
Dau din cap incuvintand sa spuna.
"Trebuie sa faci ceva"zice ranjind
"Zi"
"Desigur,daca vrei sa fie pedeapsa mai usoara"
Dau din cap in semn de da ,iar ea continua .
"Trebuie sa omori 6 persoane,sa ucizi 6 animale si sa imi aduci sangele a 6 persoane,pana la 00:00!!"isi spune ultimul cuvant si fuge
Michael intra in camera si ma ia in brate,imi era frica de el,era Diavolul in carne si oase,o lacrima imi curge pe obrazul meu rece si ii raspund greu la imbratisare.
"Ce s.a intamplat?"Se uita in jur si apoi spune cu dispret si putina frica "Ea a fost aici" apoi a fugit val vartej din camera.
De ce i-ar fi Diavolului frica de Anabelle?El a omorat-o.
"Anabelle Kingdom..."
M-am gandit la propunerea ei ,pana la urma tot voi murii,nu am nimic de pierdut.
*00:00*
Anabelle apare in camera mea ca un fulger ,era nervoasa.
"Unde sunt?" spune ea tipand
"Ce sa fie?"
"Idioato!Sti tu !"
Ma tranteste de perete si arunca o vraja asupra mea,aproape ma sufoca.
"Am vrut doar sa te ajut,sa nu ajungi ca mine,dar tu ca o idioata ce esti pui suflet in orice jigodie de om!!!"
"Dar.."
"Esti o jigodie ordinara,nu sti sa joci pe nimeni pe degete,nu sti sa iti traiesti viata,nu sti cum sa te pui pe primul loc"si mareste stransura.
"Anabelle!!!" tipa Michael care vazuse toata scena ,imi da drumul si se imbreapta spre el.
Degetul ei aratator ii ridica capul apoi il studiaza si il priveste cu dispret.
"Ce este,nu ti.a fost dor de mine?"spune parca ranita si apoi incepe sa rada ."Parca erai Diavolul"incepe sa rada si mai tare."Diavolului nu i-ar fi fost frica de o simpla fata"
"Tu nu esti o simpla fata"
"Dar ce sunt Michael?!?Ce sunt?!?!"
"Anabelle!!"
"Raspunde!!!"
"Esti mai puternica ca mine."
Daia ii era frica...
Ea se apropie cu buzele ei reci si ii saruta maxilarul
"Ai tanjit 500 de ani pentru asta..."Ii pune mana peste buze si apoi continua "Mai poti astepta 500"si apoi ranjeste .
"Lasa-l "tipa gelozia.Vine spre mine si ma ia de cap
"Il iubesti?".
"Da!"spun hotarata
"Ei bine asta nu este iubire"si ma tranteste de perete asa de tare in cat simt ca mi.am rupt toate oasele din corp.
Il trage pe Michael langa ea si il saruta apoi ii spune "Iti e dor de mine,ma doresti"il arunca in pat si pleaca val vartej din camera
"Te iubeste" soptesc eu

Leaganul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum