Del 5

6 0 0
                                    

OMG HAR NI HÖRT PERFECT?
SÅ JÄVLA BRAAAAAA! MEN JAG TYCKER ENDÅ ATT DRAG ME DOWN Ä LITE BÄTTRE.

"Godmorgon" sa Harry och log lite lätt.
"Godmorgon sunshine" sa jag jäspade.

Igår hände de inte så mycket. Vi gick hem och såg på film och sen gick vi upp o la oss.

"Hänger du med in till duschen?" Sa Harry och tog med sig karlsonger in till badrummet.
"Visst kommer" sa jag o tog med mig ett par spets trosor och bh.

När jag kom in så stod Harry redan i duschen,  jag tog av mig trosorna och Harrys tröja som jag tog igår kväll. Han vände sig om och började kolla på mig från topp till tå.

"Okej okej, de räcker nuuuu!" sa ja o skrattade.
"Förlåt men de ä inte lätt när man har en naken modell framför sig" sa han o flina lite lätt.

Jag tog min hand över hans magmuskler.

Harrys perspektiv

När klara tog sin hand över mina magrutor så pirrade de i kroppen, liksom seriöst hon ä så snygg. Jag tog mina händer runt hennes nacke o började kyssa henne, hon acceptera de och de övergick till hångel.

Klara'S perspektiv

Efter 10 minuter så slutade vi att hångla och såklart så fick jag 2 sugmärken,1 på halsen och 1 på nyckelbenet. Ugh.

"Hjälper du mig att tvätta håret?" Fråga jag snällt.
"Såklart älskling" sa han o log.

••••••••••••••••••••••••••••••••
EN STUND EFTER

Just nu sitter jag o Harry i sängen och chillar
Jag har en vit vanlig t-shirt och vita skinny jeans, mitt hår är upp satt i en häst svans.
Harry har svarta (tighta) jeans o en blå jätte mysig tröja.

"Vill du åka till stan o ta en fika?" Sa Harry och tog handen på mitt lår och drog tummen fram o tillbaka.

"JAAAAAAAA DE GÖR VI" sa jag o hoppade i sängen.

"Haha okej ta de lugnt" sa Harry o skrattade.

Jag sprang ner o satte på mig mina converse och min skin jacka.

"SKYNDA DIG SEGO" skrek jag medans Harry kom ner från trappan.

"Men sluta va så snabb!" Sa han och satte på sig skorna.

ASSÅ SORRY ATT JAG INTE HAR SKRIVIT MEN DE Ä MYCKET MED SKOLAN OCH SÅ MEN HÄR FÅR NI EN DEL IAF :**

Only mine haroldWhere stories live. Discover now