Just nu sitter jag o Harry på espresso house och har de mysigt.
"Älskling?" Säger harry snällt.
"Aa?" Säger jag och kollar in i hans ögon.
"Vill du följa med på turné?" Säger han och ler.
"Är du seriös?" Säger jag med stora ögon.
"Jag är 100% seriös" säger han o ler.
"Babeee!" Säger jag och ger han en puss.
"Men vill du följa med?" Säger han med stora ögon.
"Nej du vet jag ska va hemma o vänta tills jag får skägg" säger jag o skrattar.
"Men HAHA" säger han o gör en ledsen min!
"Jag skojja" säger jag o reser mig upp.
"Vart ska du?" Frågar harry och blir orolig.
"Chilla ska bara gå till Coop o köpa en marabou, häng med!" Säger jag o räcker ut handen.
"Visst" säger han och tar tag i min hand.*********************************
Efter vi kom hem så ringde Harry till Louis och sa att jag skulle med och alla blev jätte glada även jag.Jag ringde t mamma o sa att jag skulle va borta i 1 månad först blev hon sur men sen blev hon ganska glad endå!
"Jag åker o hämtar pizzorna men du kan väl duka så länge" skriker Harry från hallen.
"Okej jag fixar de ses sen" säger jag och springer ner från trappen och pissar honom så många gånger jag bara kan.
"Babee, ja...g mås......te verkli...gen hämt.....a pizzorna nu......u" säger Harry i pussarna.
"Okej .. Okej" säger jag o ler
"Ses sen" säger han o går ut
"Aa ses" säger jag innan han stänger dörren.Jag plockade fram talrikar, gaffel/kniv och glas.
Jag satt och kollade på nån film och hör att nån öppnar dörren så jag smyger in i köket och ser! ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vem är i köket?
Det får ni veta i nästa del 😏