O gun servisle eve gelmistim.Evde ilk olarak ustumu cikardim.elimi yikayip birseylervyedim.daha okulda yeni oldugu icin odev vermediler,bende o yuzden odama cikip uyudum .3saat sonra annem geldi.
-kizim hadi kalk bak baban geldi.Aksam yemegi yiyoruz.
-yemiyecem ben okuldan gelince yedim.benim yanliz kalip dusunmem gerekiyor.
-kizim okuldan geleli 3saat oldu.hemde sen dusuncekmissin bakayim.
-seni ilgilendirmes.zaten benim anammsin belli degil.konusurken duydum beni evlatlik almissiniz.
-sacmalama yavrum kalbimi kiriyorsun.bide gecen gun biz baska coocuktan bahsediyorduk.
-bok bahsediyordunuz
-agzini topla hadi yat zibar.uyumusum.sabah alarimin sesi ile uyandim.ustumu giyindim cantami hazirladim.Bugun matematik fizik bide beden dersleri vardi.sonra servisim geldi.oturdum.
asli:
-seni mahvedicem.
-elinden geleni ardina koyma.sonra yine asli yapacagini yapti.
kapidan gecerken bana celme takti.cantamla birlikte yere yapisip kaldim.cok utanmistim herkes bana bakiyordu.o anda guney geldi:
-naptini saniyorsun sen.bu okulda herkesi kendinden sogutuyorsun ama farkinda degilsin.sen cok kickanssin.bizim askimizi koskandin.ne oldu simdi askimiz mi bitti?yok.
yine sen kotu oldun.seni seven biri varsa bile artik yok burda.
asli:
-ben sadece saka yapmak istedim.yani senin bana bagirmana gerek yok.
ben:
-asli daha okulun 3.gunu.ve senle arkadasligimi kestim.ve bidaha senle konusmayacagim.fakat senin benle konusmana izin vermiyecem.Sonra yerlerimize gectik.
Guney:
-sana sordugum soruyu dusundun mu?
-nesorusu guney?
-hani ben sana dun sordum ya benle cikarmisin diye,iste o soru...
-eeeee seyyy evet guney kabul ediyorum.hatirliyormusun okula ilk geldigim gun hoca kendini tanit usmailin yanina otur diye.bendesenin yanini secmistim.
-buna cok sevindim zehra .o zaman artiksevgiliyiz.
-evet.Butun derslerimizi yaotik.sonra eve gitme vakti geldi.serviste biz hic asli ile konusnadik.eve geldigimde sandavic yaptim.sonra annemlerin kapasinin onunden geciyordum.annem ve babam konusuyordu.
Annem:
-neyapicaz bu cocuk isini
bendenmi bahsediyordu yoksa hamilemi.sonra birazdaha yaklastim.
Babam:
-bence artik zehraya gercegi soylemeliyiz.
-olmaz.yani olurda buna zehranin tepkisi nasil olur.
-beni ilgilendirmez.artik sende hamilesin.ya o cocugin masraflari falan me olucak.
-sende orda haklisin.artik soylemenin vakti geldi.ona biz onun anne babasi olmadigini onu evlatlik aldigimizi soyleyelim.
-nasil soyliyecez?
-onu yarin bir lokantaya goturelim.sonrada onun gecek ana babasini bulalimbenorada yikilmistim.sonra hemen odama gittim.hic cikmadim.
iste arkadaslar.bilinmeyen sir bu iste.ama daha bitmedi.cok guzel.devam ediyorum
hemen sabah olmasini istiyordum.cunku dert irtagim sevgilim guneye bu olayi anlatmam lazim.okulda gorusuruz.