guneyle konusma

8 0 0
                                    

sabajh olmustu.cok korkuyordum.hemen alalacele okula gittim guney seninle konusmam gerek.
-ne oldu zehra.dur bi otur.soluklan simdi anlatma bence.hoca gelcek tenefuste konusuruz..
sonra dersimuzi yaptik yaltik.zil caldi hemen gumeye dondum ve
-guney benim annem ve babam yok.
-sacmalama gecen gun okula geldiler ya.
-ondan bahsetmiyorum.odalarinda konusurlerken duydum.beni evlatlik almislar oros..lar.simdi annem yani uvey diyelim.hamile oldugi icin,be.i vermek istiyorlar.bugun okul cikisi lokantada bana gercegi soyliyecek.ne yapmaliyim bana bir fikir ver ne olur.
-bak simdi benim aklima super bir fikir geldi.
simdi onlara soyle soyle........................... ..... ...... .......... ......... ........ ...
-bu sahane bir fikir. Tamam ayni sekilde uygulayacagim.

Sonra butun dersleri yaptik. Okul cikisi beni goturduler lokantaya.Annem:
Bak kizim bizim sana dememiz gereken seyler car.
Ben:
-biliyorum siz dun konusurken duydum.
Ama merak etmeyin.size super bir haberim var.beni evlatlik almak isteyen biri var.
annem:
-olmaz.oyle sey.biz sececez.hemen guneyi aradim telefonla olmadi dedim.
-bak o zaman beni evlatlik vermeyin.beni annemi bulmassaniz bende polise giderim.
sonra annem ve babam benim gercek annemi bulmak icin onlarin verdigi adrese gittiler.ama yoktu.ordaki kadin gecen sene tasindilar dedi.
babam:
sadece iki yol kaliyor.ya bizle kalmaya dev edecek.yada seni yetim haneye vericez.
-sizde kaliyim ne olur.grcejten sizden bisi istemem .polise gidip annemi bulmalarini istiyeceem tamm sadexe 1 ay.
-tmm ozaman.

zaten aksam olmustu.eve gittik.hemen yemeklerimizi yedik.ben uyudum.annem uyudu.odama birisi geldi.baktim.uvey babam.yatagimin ucuna iturdu.
-sen hala uyumadinmi?
-sen gelmeseydin uyuyacaktim.
-benim senle konusmam gerek.
-ya yine ayni konulari acma tmm 1 ay kalip sikti...ipgitcem.sizin boklu evinizde kalmayi cokta istemiyorum.
-bir dinle hele.bu evde sonsuza kadar kalmak istoyormusun?
-yani eger annemi bulamassam evet.
-o zamn izin ver bir kere cik opeyim seni dudaktan kiz.
-olmaz.eger bu odadan cikip gitmessen seni karina siylerim.hatta ben bu evdebidakka bile durmamda kalacak yerimde yokturki.
sonra sabah yine alarimin sesiyle uyandim.hemen okula gittim.okulda son derse girince agladim.
guney:
-iyimisinzehra niye agliyorsun.
-iyiyim beni konusturma.
sonra beni hoca gordu:
-zehra ne oldu kizim.niye agliyorsun?
-hocam bu hayat cok mu zor.hocam benim sizinle konusmam lazim.ama okul ciksi servisi kaciririm.
-olsun seni arabamla gotururum.

eger zzehra ve hocasinin neler konustugunu merak ediyorsaniz diger bolumu okuyun.cumku olanlari hepsini hocada ogreniyor.ve bernanin.......bulunuyor.bakin bernanin annesi kim?iste bilinmeyen sir bir diGr bolumde bmvoteslemeyi unutmayin....

BILINMEYEN SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin