BÖLÜM 8

34 1 0
                                    

Rüstem ağa, köyün en güzel kızını alacağı için mutluydu onun için paranın bir önemi yoktu ne de olsa bir sürü kazancı vardı.

Rüstem ağanın bir tane karısı Naze hanım vardı 5 tanede oğulu vardı. Oğulları kendini zenginliğe kaptırmış köyden kız beğenmez kahveye gitmez hep kasabadaki kızlarla evlenmek isterken, Rüstem ağanın en aklı basında oğlu Baran'dı.

Baran oldukca yardımsever, kimseyi küçümsemeyen, köylülerle hep iç içe yaşayan, varlıklı olmasına rağmen hep kendini köylüler gibi görürdü.

Çalısır, çabalar kazandığı paraları kendisinin ihtiyacı olmadığı için köyde durumu olmayanlara dağıtırdı.

Kalbi gibi yüzü gözüde güzeldi. Köydeki kızlar Baranı ne zaman görse kara sevdaya tutulup giderdi. Baran kimseyi hor görmez onlara yakın davranırdı.

Rüstem ağa, arabasıyla bahceye girip Naze hanıma seslendi 'Naze, topla oğlanları diyeceğim var'.

Naze hanım sessiz sakin biriydi 5 tane oğlu olduğu için evlerinde yardımcıları da vardı. Onlara yardımda bulunurdu. Paraya pekte düşkünlüğü yoktu.

Oğulları yorgun argın tarladan eve doğru geliyorlardı. Ağanın en büyük oğlu kasabadan Şilan'a vurgundu ne zaman kasabaya inse onu gormeden gelmezdi kardeslerine pekte bisey söylemezdi.

Şilanların durumu Rüstem ağanın durumu kadar olmasada güzeldi. Şilan güzelliğine güvenir köylüleri hep yadırgardı.

Rüstem ağa, oğullarının tarladan geldiğini görünce yardımcılarından kahve yapmalarını ve rahatsız edilmek istemediğini söylemisti.

Oğulları şaşkınlık içinde bahçede bulunan çardağa oturdu anneleri Naze hanımın gelmesini beklediler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JİYAN'IN SEVDASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin