BÖLÜM 2'' VAROLUŞ''

109 17 13
                                    

İşte hayata yeni temiz bir sayfa açanların sloganları''Bugünün güneşi battı ama yarının güneşi senin için tekrar doğacak''.Tam da ben gibilere  göre bir söz.Bu sefer böyle diyorlar demeyeceğim çünkü bu sözde bana ait.Dedim ya çok yaşadığım için bu duyguları iyi biliyorum.Ben ve ben gibiler,nasıl bir acizliktir ki bu herkese kendimizi ezdirebiliyoruz.Bu ne zavallılıktır.Sanırım ezilmeye mahkumuz.Ya siz çok zekisiniz yada ben fazla aptalım.Yaşıyor muyum yoksa yaşayan bir ölü müyüm?Acaba hangimiz düşündük.Hani müminiz ya 1 dakikamıza garantimiz yok ya şimdi ölseydik hangimizin sonu iyi olurdu.Bu ezen insanlar şöyle düşünüyor herhalde ''Cehennemde artık boş yer kalmamıştır bizi mecburen cennete alırlar''.Ne saçmalık ama , bu evreni yaratan,insanları yaratan cehennemi mi küçük yaratacak!Biraz mantık ya!Emin olun asıl cennet küçüktür siz ve sizin gibiler sayesinde.Ama yooo,sizin gibi mükemmel insanları nasıl cehenneme atabiliriz ki!Değil mi?Sanırım haklısınız cehenneme biz ezikler gidiyoruz.sanırım o yüzden cehennem küçüktür.Hayatın acı gerçeği bu güçlü olan hayatta kalır.Dünyada yanıyoruz.şu üç günlük dünyada böylese asıl gerçek dünyada(ahirette)yandık demektir.Bu çok pasifçe.Fazla sıradanız sizce de artık sesimizi duyurmanın zamanı gelmedi mi? Artık sırada önümüze bizi  görmeden,umursamadan geçenlere ''hey sen önüme geçemezsin,kör müsün?Burada BEN varım!''demenin zamanı gelmedi mi?

                                HEP SUSARSAN; KONUŞTUĞUNDA DA SUSTURURLAR 

                                                         ÖYLE DEĞİL Mİ?



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Konuş BenimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin