MULTİDE SELİNİN GİYDİĞİ KIYAFETLER
SELİNİN AĞZINDAN
Ben şuan evdeyim ve çok yorgunum, oturuyorum çünkü düneyin evde değildim. şimdi diyeceksinizki neden dün evde değildin?diye.aslında;ben,nazlı,annem evde değildik.neden evde değildik söyliyim;
"FLASH BACK"
arabadan iner inmez hastaneye girdim ve danışmaya perinin hangi odada olduğunu sordum danışmadaki kadın sorumu cevapladığında hemen yukarı koştum. Annem ve nazlı kapının önündeydiler hemen nazlının yanına koştum periye ne olduğunu sordum:
Nazlı:Periye az Kalsın araba çarpıyormuş korkudan bayılmış
Selin:İyimi peki şimdi
Nazlı:İyi iyi serum taktılar uyuyor şimdi
Selin:Ohh Şükürler olsun bişey olmamış
Ben sandalyelerin birinde oturdum. Baktım Yanıma biri oturdu Kafamı çevirmemle şok oldum çünkü Ali Yanıma gelmişti. Annemle nazlıya baktım bana bu kim dermiş gibi bakıyorlardı.
Selin:Annecim ve canım ikizim nazlıcım bu Ali beni buraya o getirdi.
Ali:Merhaba ben Ali:)
Nazlı:Tamamda bu kim? İsim olarak sormuyorum ve ayrıca senin araban yokmuydu.
diye soran nazlıydı
Selin:Arabam evde arkadaşım beni aldığı için evden, aliylede oturduğum bir kafede tanıştım o Sırada'da sen aradım alinin Arabası varmış beni getirdi.
"FLASH BACK SON"
İşte böyle. Neyse ben üstümü değiştiriyim'de Aşağıya iniyim. Dolabın karşısına geçtim ve ne giyeceğimi düşünmeye başladım. En sonunda kot bir Şort ve güzel bir T-Shirt, bilekliklerim ve spor ayakkabımla tamamdım. Dışarı çıkacağım için yani sahile gideceğim için Güneş gözlüğümüde unutmadım. Telefonu cebime yerleştirdim ve Aşağıya indim.
Selin:Annecimm ben dışarı çıkıyorum.
Güneş:Nereye gideceksin kızım?
Selin:Sahile falan gidicem.
Güneş:Tamam ama saat 9 olmadan geliceksin tamamı.
Selin:Tamam annecim sen kızını tanımıyomusun.
Güneş:Tanıyorumda böyle konuşuyorum.
Selin:Tamam tamam Güneş hazretleri ben kaçtım.
Güneş:Anahtarını almayı unutma ben dışarı çıkabilirim işim var nazlı periyi hava alsın Diye dışarı çıktılar. Ne zaman geleceklerini bilmiyom.
Selin:Tamam anne bak Dakka tuttum 2 dk dir konuşuyon.
Güneş:Bak bide anneyle dalga geçiyo.
Selin:Yooo bak telefonuma
Güneş:Cidde'n 2 dk'dir konuşuyomuşum.
Selin:Tamam hadi ben kaçarrr
Anahtarlıktan anahtarımı aldıktan sonra kapıyı çarpıp çıktım. Ve yürümeye başladım ve sahile geldim. Bir banka oturdum kulaklığımı taktım ve en çok sevdiğim şarkı seksendört-Aşk Durdukça- şarkısını açtım ve şarkıyı mırıldanmaya başladım. Twlefonumun sesi kısık olduğu için hafif çalıyordu şarkı. Zaten şarkı'nın kendisi hafifti,rahatlatıcıydı. Bu şarkı bana eski günlerimi hatırlatıyordu. Neyse konu bu değil konu sesimin başka bir sesle karışması. Hemen yanıma döndüm ve yanımda kimin olduğuna çok çok şaşırdım.
Selin:Ali?
Ali:Efendim?
Selin:Senin burda ne işin var?
Ali:Niye gelemezmiyim?
Selin:Yok hayır o'ndan değil. Sadece şaşırdımda. Bu arada sesinde çok güzel senin mavi gözlerin gibi.
Ali:Seninde sesin çok güzel kocagözlerin gibi.
Selin::)
Ali::)
Ali:Burası.
Selin:Efendim?
Ali:Burası.benim huzuru herzaman bulduğum yer. Her kırıldığımda. her parçalandığımda. her kalbimin kırıldığı Zamanlar gelir ve bu banka otururum. Herşeyden kaçtığımda. herşeyden bıktığım Zaman'lar gelir bu banka oturur ve senin dinlediğin aşk durdukça(şarkının ismi doğrumu bilmiyorum unuttum) şarkısını dinlerim.
Ali'nin gözünden bir damla yaş aktı. Ve o anda onun paramparça olduğunu gördüğüm anda benim içim paramparça oldu. Neden bilmiyorum. Belki ona acıdığım için belkide onun bu hallerini görünce üzüldüğüm için şuan hiç birşeye odaklanamam çünkü şu anda ağlayan bir mavi gözlü çocuğa odaklanmıştım.
Selin:Neden? Sana biri birşemi yaptı bugün?
Bir kahkaha attı. Ama bu kahkaha sevinç değil sanki alay gibi yok yok değişik bir kahkaha attı ama bir şey anlamadım.
Ali:Bugünmü. Tek Bugün olsa daha güzel. Hergün hergün.
Selin:Nasıl yani. B-ben b-bişey anlamadım.
Ali:Anlayamazsın. Hiç kimse anlayamaz!
Selin:Anlar! Ben anlayamazsamda kimin anlayacağını biliyorum! Kimin senin içini rahatlatabileceğini biliyorum.
Ali:kimin?
Selin:arabaya binmemiz gerek çünkü yol yarım saatlik.
Ali birşey demeden yürümeye başladı bende Ali'yi takip ettim ve ikimizde arabasına bindik. Hiç birşey demeden Ali arabayı çalıştırdı bende arkama yaslandım ve nereye gideceğimizi bilmediği için yolu tarif etmeye başladım. Bu yeri benden başka kimse bilmiyordu. Ama artık bu yeri bilen sadece 2 kişi var ben ve Ali. En son varacağımız yere ulaştık.
Ali:eee burda napıcaz burda ikimizden başka hiç kimse yok kim anlicak derdimi?
Selin:Deniz,hava,rüzgar,kuşlar ve sessizlik.
Ali:Nasıl? anlamadım?
Selin:içinde ne kötü anılar hepsi varsa içini bu 4'düne fısıldicaksın ve rahatlicaksın. Bak şimdi şöyle
Selin:benim arkadaşlarım arasında hiç bir sevgi görmediiiimmm amaa rahatııımmmm! Bunun gibi. Ama sen dertlerini fısıldicaksın.
Ali yaklaştı benim yanıma uçurumun en dibine ve fısıldamaya başladı rüzgara içindekileri fısıldamaya başladı.
Ali:babam beni sevmiyooorrrr! Mutluluğu bulmamı istemiyoooooorrr!
Beni dövüyoooorrr! Artık herşeyden umudum kestim hiç birşey mutluluk vermiyoooorrr! Çocukluğumu hiç bir zaman yaşamadımmmmm! Hiç bir Zaman'da yaşayamıyacağım!
Selin:için rahatladımı. Sırtındaki yük gitti ve hafifledinmi.
Ali:işe yaradı. :)
Selin:hep böyle gül yüzün hiç bir zaman solmasın. Sen gülünce benim içim rahatlıyor. Neden bilmiyorum ama galiba sen bana iyi geliyorsun.
Ali:sende bana çok iyi geliyorsun biliyormusun. Hiç gülmediğim bir anda beni güldüren sendin. Hiç bir zaman bana iyi davranmadılar. Sen bana iyi davrandın. Hiç birşey son bulmayacak ve ben hiç bir şekilde Mutlu olmayacağım bir tek bunu biliyorum sadece bir tek bunu. Başka hiç bir şey düşünemiyorum sadece söyleyeceğim tek şey bu.
Selin:hayır!sen buna sadece kendini inandırmışsın gidiyorsun! Şahsen ben buna inanmadım!sende inanmicaksın! seni üzen yoldan gitmeyeceksin!Mutlu olan bir yolu seçeceksin! Kötü anıların olmadığı rahatlatıcı huzur bulduğun bir yeri seçeceksin! Ama şunu unutmaki;"ÜZÜLME HERŞEY SON BULUCAK!"
Biliyorum sizi çok çok çok beklettim çok özür dilerim ama bu hikayeye fazla giremiyordum. Haftada sadece 1 gün girebilirim artık bu hikayeye yada zamanım olduğunda. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Beğendiyseniz voteye çökün veya yoruma çökünnnn. Öpüldünüzzzz😘💋 by by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAYDA HUZURLU BİR PSİKOPAT
RandomHuzuru arayan mavi gözlü bir adam Huzur dolu neşeli bir kız Peki;kız adamla bir kafede karşılaşırsa neler olur