2. Bölüm

20 5 0
                                    

2. Gün

Evet Franky yine ben bugün başımdan bi olay geçti kötü mü üzücü mü can sıkıcı mı sen karar ver. Anlatıyım Franky günlük olarak okuluma gittim geldim klasik bi insanın yaptığı şeyler ama bugün farklı bişey vardı eve geldiğim de bilgisayarın başına geçtim klasik olarak sosyal paylaşım sitesini açtım Tanıyor Olabileceğin Kişiler kısmında gözüme takılan bi kız vardı 2 ve ya 3 ortak arkadaşımız vardı ekledim ama gün içinde yazamadım yazmak istemedim sadece bi arkadaştı ne olabilirdi ki eklemiştim sadece belki senin gibi dost olur umuduyla konuşmadık bile her neyse Franky ben eklediğim gibi bıraktım oyunumu açtıım 2-3 saat oynadım bi de şey Franky ben çok oyun bağımlısıyım bundan da haberin olmasını isterim. Oyunlar beni mutlu ediyor. Beni sevindiriyor. Sinirimi alıyor diyebilirim. Evet her neyse nerde kaldık...Bla bla...Kızı ekledim ve oyunumu oynadım 2-3 saat sonra bilgisayarı kapattım telefonuma geçtim öyle videoları felan izliyordum aklıma eklediğim o kız geldi kızın adını söylemesem olur mu. Franky utanıyorum birazda biz senle ona kız diyip geçeriz her neyse Frank o kızın profiline baktım pek fotoğrafını göremedim 2-3 ve ya 4 fotoğrafı vardı yüzünün gördündüğü sadece baktım 5-10 dakika kadar fotoğraflarına kapattım telefonuda şarja bırakıp yatağıma girdim ve seninleyiz Franky.. İyi Geceler Franky ben uyuyorum.

3. Gün

Yine akşam oldu ve yine yatağımdayım Franky okula gittim geldim ama okulda bi olay yaşadım dinlemeni istiyorum kar yağıyordu dışarı çıkmıştım yanımda ki arkadaşımla yürüyorduk ve ben dün arkadaş olarak eklediğim o kızı arkadaşıma anlatıyordum cevap verir diye ne yapmam gerektiği hakkında fikir verir diye kızı anlattığım da cevabı ise o kadar uzak mesafe de ki bir kızı sevemezsin onunla bi ilişkin olamaz belki arkadaş olursunuz demişti bende arkadaşımın bu fikrine katılarak evet haklısın demiştim ama mesafelere rağmen yaşanan aşklar aklıma gelmişti Ferhat'ın Şirin'e duyduğu o doyumsuz aşk o dağı dellişi evet bi destan olabilir ama bana bi umut ışığı yakmıştı bu kıza karşı ne hissettiğimi bende bilmiyorum daha tanışmamıştık bile ama bugün o kıza yazmak için niyetlenmiş olsamda yazamadım cesaret edemedim belki yarın yazarım Franky belki tanıdıkça beni sever belki bi ilişkimiz olur ben sadece ilk görüşte hoşlanmıştım sanki istemsizce Franky.. Bu gecelik derdimi dinlediğin için sağol Franky İyi geceler.

Eğer Biterse.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin