3. Bölüm

23 4 0
                                    

4. Gün

Evet Franky, Franky, Frank yine geldim ama bu sefer gece degil öğlen 10:00 - 11:00 suları evdeyim bi yandan sana derdimi anlatıyorum bi yandan senden belki bi cevap çıkarırım diye bekliyorum bi yandan neden evde olduğumu da anlatiyim Franky o kızın ismini söylemek istiyorum sana o kadar sakladığım isim Yağmur'du merak etme senden gizlemek istemedim sadece biraz utandım ve açıklamak istemedim dostumsun sonuçta saat şu an 12:00 güneş tam tepe de ama benim hayatım karanlığın içinde gibi Yağmur dediğim bu kızı araştırmakla meşgulum çevresini tanıdıklarını birşey bulamiyorum sanki hic yaşamıyor gibi hiç varolmamış gibi tamam devam edelim Franky benimle misin?

Tabi ki benimlesin...

Franky bir bilgiye ulaştım sanırım evet evet benden küçükmüş sadece yaşına ulaşabildim ne kadar can sıkıcı bi olay benden 2 yaş küçük bi kız nasıl olacak bilmiyorum be Franky tamam hadi sakin olalım devam edelim saat öğleden sonra 14:00 oldu galiba okula gitmediğime dair anneme ve babama bildiri gitmiş annem aradı az önce bende yalan soylemeyerek gitmediğimi söyledim.

Ee Franky ne yapalım 8 saatimiz kaldı 22:00 da uyumam lazim devam edelim evet araştırmaya devam ettim bir sonuca ulaşamadım çabalar boşa galiba saat 15:00 oldu ve ben de bu dedektifcilikten sıkıldım karnım acıktı bişeyler atıştırmalıyım
Saat 17:00 Geldim Franky uzun sürdü yemek molam galiba komik geliyo olabilir sana neyse devam edelim Franky artik araştırmayalım kurcalamayalım kendisiyle tanışınca öğreniriz dimi herşeyi tabi öğreniriz be Franky ben sana güveniyorum sen de bana güven ne kadar gerçek olmasan da Franky.

Evet saat 18:00 biraz hava almak için pencereye çıktım hava bunaltıcı çıkmasaydım daha iyiydi dedim bi an hemen içeri kaçmam gerekti o sıcakta daha fazla duramazdım.

Galiba annem geldi kapı çalındı hemen bakıp geliyorum.

Franky geldim dostum ben yazmayi şimdilik bırakıyorum yarin görüşürüz yarın görüşmek üzere.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eğer Biterse.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin