Introducere

61 8 2
                                    

Salut , eu sunt Andreea , am 16 ani și sunt o fire timidă și retrasă de alte persoane . Îmi place să citesc cărțile de dragoste și horror , îmi mai place și șă desenez chiar dacă nu sunt cea mai talentată persoană din lume , pe mine una mereu m-a atras un creion și-o foaie , prin ele eu pot să-mi transmit starea desenând tot ce-mi vine în minte , iar asta mă face să fiu destul de fericită , așa e și la cărți , din nou spun , pe mine una chiar nu-mi pasă dacă cartea nu e bună , sau e de prost gust și veche și cu pagini rupte , atâta timp cât eu mă simt bine citind-o mă face foarte fericită .

Acum aș vrea să vorbim și despre partea aceea 'Dragoste' pentru că vrea să mă cunoașteți așa cum sunt eu , adică chiar dacă acum în momentul ăsta știu că-mi spun problemele unui jurnal , odată și-odată tot se va afla despre persoana mea și cum este ea , nu? Deci să începem , dragostea pentru mine nu înseamnă mare lucru deoarece încă nu am avut parte de așa ceva , dar când văd cum stă la alții ' dragostea' începe să-mi vie' greață , adică serios? Mai nou prin dragoste înseamnă să te fuți cu oricine îți iese în cale?! Adică să fim serioși acum , chiar și o pisică și-un câine înțeleg dragostea mai bine decât persoanele din jurul meu , chiar dacă nici eu nu știu ce-i aia dragostea nu mă pot abține să nu fac un comentariu asupra acestui lucru' . Btw , mi' se pare super penibil ca toate fetele să le judece pe alea care sunt curve , să fim serioși oameni buni odată și-odată se întâmplă și la voi! Chiar dacă nu acum , dar mai încolo da , știu , știu , pare ciudat că vorbesc cam așa , dar ok , îmi exprim doar părerea pe niște foi , ca orice om normal , fiecare își exprimă părerea cum vrea el . Chiar dacă la alții nu pot să mi le exprim știu că eu una pot să-mi exprim părerea , doar că printr-un mod diferit de ceilalți , nu spun că sunt singura care face asta , dar mna . Hai gata că deja am lungit prea mult vorba despre 'părerile mele'

Cum tot vă zic despre orice , adică scriu într-un jurnal , dar eu una simt că toți îmi citiți acest jurnal și mă face fericită , deoarece așa pot să-mi găsesc și eu prieteni care sunt la fel ca mine , oricum , vorbeam despre altceva , deci acum aș vrea să vă spun că sunt și o fire destul de nepăsătoare , chiar dacă o să-mi găsesc un ' cel mai bun prieten ' mie una nu o să-mi prea pese de el , deoarece nu-s maică-sa , și nici o prietenă falsă! Doar că așa-mi exprim eu iubirea față de el , știu ciudat , nu?!

Să vorbim și despre părinți acum , nu?! Să știți că asta e doar o introducere despre mine , deci așteptați-vă la multe , pentru că am o grămadă să vă povestesc . Așa deci vorbim despre părinți acum . Părinții sunt cele mai iubitoare și frumoase ființe de pe pământ , oricât de mult îi urâți ei mereu o să vă iubească și o să vă facă poftele mereu , chiar dacă nu chiar în momentul ăla ,dar odată și odată tot o să vi le facă , nu?! Eu zic să nu vă mai luați așa mult de ei , pentru că au avut multe de suportat cât timpt voi ați crescut !

Ok cititorilor , ne auzim pe data viitoare cu adevărata mea viață și nu doar o introducere !


Love and harmony Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum