Draga jurnalule , de azi am sa-ti povestesc ce o sa mi' se intample in fiecare zi .
Mdeci , sa incepem .-Dimineata-
Ma trezesc pe la 6:30 am si merg la baie sa-mi fac rutina zilnica ( nu cred ca e necesar sa specific de fac acolo ) , dupa ce-mi termin rutina , merg la dulap ca sa-mi aleg hainele cu , care sa ma imbrac . Dupa 5 secole mi-am ales si eu hainele , o pereche de jeans negrii si un plover negru * nu , nu tin doliu , doar ca-mi place nonculoarea* . Dupa toate acestea merg spre scoala , mhm , daca ma gandesc mai bine nu cred ca v-am povestit cum stau la faza ' scoala ' , pai hai s-o fac .
Dintre toate specimenele cunoscute de mine acolo doar una ma intelege perfect , aceea fiind si singura mea prietena , o fata cu o fire foarte greu de inteles , Marisia , fata care se intelege cu totii , tadamm , blablabla , trecem la faza ' invatat ' , nu sunt nici tocilara , dar nici proasta . Augh , apropo sunt la un liceu de arte . Ok , momentan nu prea stiu ce sa mai zic legat despre acest lucru , revenim la prezent .Deci am ajuns la asa zisa scoala , si ghici ce , dau de Miss Plastificata Amber, mai bine nici ca se putea , nu?!
Amber- Priviti lume , a venit domnisoara increzuta care crede ca stie tot daca citeste niste amarate pagini dintr-o carte .Eu- N-am zis ca stiu tot , dar stiu sigurat ca sunt mai desteapta decat tine , deci te rog da-te din fata mea .
Amber- Si daca n-o fac , ce-o sa-mi zici , ăi?!
Eu- Atunci o sa te ocolesc cum as fi putut s-o fac si inainte sa-ti raspund .
Amber- Atunci de ce n-ai facut-o ?! Ah da , stiai ca o sa castig .
Eu- Da,da , cum zici tu , acum scuza-ma , dar am de mers la o ora .
In drum spre clasa dau de Marisia , care radiaza din fericire .
Marisia - Andreeeaaa , n-o sa-ti vina sa creziii , o sa avemm 3 colegi noi , aughh , moor , sper sa fie frumosi * experta in dragoste la prima vedere *
Eu- Uauu , cee interesannt *spunand fara pic de interesare*
Marisia- Haii nu fiii asaa , cine stie poate o sa-ti gasesti dragostea si tu .
Eu- N-am gasit-o in toti anii mei si o s-o gasesc fix acum , siguuur .
*Noroc ca m-a salvat clopotelul*
Plec spre banca mea in spate , unde stau singura , iei , un lucru bun in toata scoala asta . Instrase diriginta cu asa zisi colegi noi de care mi-a spus Marisia , totusi de unde a stiut ea ca o sa avem colegi noi , in fine , n-am chef de gandit in momentul asta.Diriga- Buna ziua elevi , dupa cum vedeti o sa aveti 3 colegi noi . Va rog frumos sa va prezentati .
X- Salut eu sunt Cristian si am 17 ani , sunt o fire prietenoasa si sper ca o sa ne intelegem cu totii .
Y- Salut eu sunt Shin , am aproape 17 ani si imi place sa cant la chitara .
Z- Salut eu sunt Ren si am tot 17 ani .
Cred ca sunt singura care nu se uita la ei sau ii asculta deoarece geamul era mai atractiv si mai interesant . Stateam ingandurata ceva vreme , dar dupa vad ca acel Ren , sau cum il chema se aseza langa mine pentru ca asa ii zise diriginta . Nici eu nici el nu am zis nimic , se pare ca nu-i prea vorbaret , un lucru bun pentru mine , ma uit putin in jur si vad ca Marisia statea cu acel baiat care zisese ca e cu o fire prietenoasa , augh se pare ca , chiar am auzit tot .
Trecusera si cele 50 de minute si toate fetele asaltau pe baietii cei noi , dar se pare ca doar pe doi . Augh Ren deja s-a integrat ca sa mearga pe hol sau ce?! In fine ,/chiar nu vreau sa-mi bat capul cu asta .
Ies incet din clasa si ma duc in spre locul meu , in spatele scolii unde era un leagan abandonat , un loc perfect in care o fata nesociabila ca mine poate sa-si bata capu' cu ganduri neinteresante . Dar inainte sa ajung acolo dau de Amber , de ce nu pot merge si eu macar odata linistita fara sa dau de ea?!
Amber- Iar dau de tine fa ?!
Eu- Fa sa-i zici lu' ma-ta nu mie , si ce sa-ti fac daca te plimbi de colo-n colo ca centurista pe holuri?! * dupa ce zic asta plec , deoarece nu vreau sa aud continuarea ei *
Cand mergeam linistita pe hol , m-am uitat din neatentie in locul intunecat , iar acolo il vazusem pe Ren , se pare ca-i o persoana singuratica , lucru bun , greu gasesti d-astia , in fine , ajung la locul meu si ma pun pe leagan si incep sa ma gandesc la cum ar fi o viata perfecta , as vrea si eu una , in care sa am parinti si prieteni adevarati . Exact cum ati citit ' sa am parinti ' , zic asta deoarece ei au murit intr-un accident acum 6 ani , iar de atunci stau singura cuc . Oricum ma simt bine si singura , dar as vrea si o companie placuta cateodata .
Dupa toate gandirile mele ma uit sa vad cat e ceasu' , dar se pare ca am intarziat vreo 20 de minute , trebuie sa mint iar ca mi s-a facut rau .
Ajung sa dau in clasa , dar pe hol dau de Ren , care nici sa se uite cum merge n-o face .Eu- Macar uita-te pe unde mergi *spun cu , cel mai mare calm al meu*
Ren- Scuza-ma , se pare ca am stat prea mult cu gandul la ceva neimportant nestiind ca o sa dau in cineva , totusi de ce nu esti in clasa?! Credeam ca esti o fata care o sa-i aselteze pe Cristian si Shin .
Eu- Pai mi s-a facut doar rau , atata tot , si in privinta aia te inseli amarnic , oricum daca ma scuzi trebuie sa plec la ora .
Nu mai apucase sa zica nimic ca eram deja dusa .Intru in clasa si acolo vad ca :
Pam pam pammm , oare ce vede Andreea?! :)) Oricum am dat ieri un anunt :)) stiu , stiu , am zis ce-am zis acolo , dar sunt ca vremea si cum sunt si plictisita am zis ca scriu putin , nu?! Oricum daca sunt greseli gramaticale , scuzati , nu prea am fost atenta la cum scriu . Capitolul urmator nu stiu cand o sa-l pun , poate cand mi-a venii' iar cheful.
Btw , va plac cartile mele?! Ar trebui sa ma las?! Sunt incepatoare la a scrie :c , multumesc pentru orice raspuns .
CITEȘTI
Love and harmony
DiversosSalut mici cititori . :'3 , în această mică cărticică aș vrea să povestesc despre o întâmplate ciudată pe care o fată a descoperit-o . Sau mrog' , am să încerc să povestesc , nu? Ok , sper să vă placă . ^^