Hei jurnalule , am venit din nou să-ți scriu , dar de data asta nu am ce să-ți povestesc important , adică niciodată nu am avut.
Știți?! Eu chiar aș vrea să fiu o persoană normală ca toate celelalte , dar de ce nu pot? Chiar așa de rea sunt? Chiar așa de inferioară sunt pentru voi? De ce? De ce nu pot avea și eu prieteni cum aveți voi ? Acum par că mă contrazic singură , știu , da , am zis prostii la început , dar mi-a fost chiar foarte frică să vă spun de la început că-mi urăsc viața ! De ce nu pot avea și eu părinți? De ce? Chiar aș vrea să mă bucur cu ei cum o fac alții , când văd pe cineva că se ia de părintele lui , de acel suflet care l-a primit cu căldură și l-a îngrijit cu căldură , el să-l folosească ca o cârpă de șters pe jos , ce este cu lumea asta? Da , știu , o grămadă de întrebări fără răspuns, dar sper că , cândva , la un timp să am răspund pentru fiecare întrebare adresată mie și spusă vouă .
Chiar aș vrea o viață așa , chiar aș vrea...Și aș mai vrea să pun punct la toate , dar de ce nu pot? Aștept cu nerăbdare acel moment.
---------------------------------- Dimineață -----------------------------------------
Ca de obicei îmi sună alarma , pe la vreo 6:30 mă ridic și eu din pat plecând la baie ca să-mi fac rutina , iar apoi plec către dulap ca să-mi iau o bluză neagră mată și o pereche de jeans negrii , iar ca încălțăminte niște converse negrii . Nu apuc să-mi iau micul dejun , adică niciodată nu am apucat pentru că trebuie să mă grăbesc în fiecare zi ca să nu prind pe cineva , frica asta mă doboară...
Ajung la școală , dar dintr-o dată cad lată pe jos .
Eu- Aishh , mai uită-te și tu te rog pe unde dai!
Ren- Scuze , nu te-am văzut.
Eu- Ren? Ce cauți aici la ora asta?
Ren-E 7:20 , ce-i cu atâta uimire ?
Eu- Scuze , nu sunt prea obișnuită să văd persoane în școală la ora asta , oricum , ne vedem la oră.
Nu apucase să zică nimic că direct am tulit-o. De ce mă simt așa ciudat? Parcă am niște fluturi în stomac , și mă gândesc doar la Ren , aishhh , asta înseamnă că m-am îndrăgostit , dar nu , nu pot s-o fac , i-aș distruge reputația dacă ar mai vorbii cu mine , da , gata de acum nu o să mai dau cu ochii de el ,dar stai , stăm în aceeași bancă , aishh .
Nu vreau să mă duc la ora asta , așa că am să mă duc în locul meu ca să-mi liniștesc gândurile , dar nu înainte de a-mi lua o învoire pentru ora asta . Plecând de la infirmerie l-am văzut pe Ren , de ce trebuie să-l văd fix acum? De ce?
Ren- Heii , Andreeeaa , aici erai , te-am căutat peste tot!
Eu- Ce? Pe mine , dar de ce?
Ren- Păi am văzut că nu ai venit la oră , deci am plecat și eu ca să te caut , dar acum că am dat de tine , ai vrea să mergem să ne plimbăm?
Eu- De ce vrei să te plimbi cu mine? Mai bine n-o face , pentru că ți-ai strica reputația cu o fată ca mine.
Ren- Ce-mi pasă mie de reputație ?
Eu- Ugh , păi?
Ren- Las-o , acum hai să mergem! * Mi-a zis asta zâmbindu-mi cu un zâmbet larg și curat , iar pe mine făcându-mă să roșesc , oare așa se va schimba totul?*
Umh , vă rog nu mă bateți că nu am mai postat T-T dar k-dramele mi-au dat tot programul peste cap . T-T Vă rog iertați-mă , și da , știu! E total diferit de ce spuneam până acum , dar am zis să vă fac așa mai șiudat totul :3 Mulțumesc foarte mult că-mi citiți această carte ! Ne mai vedem . :3 Btw , sper să vă placă :3 Orice sfat e binevoit! >:D<
CITEȘTI
Love and harmony
RandomSalut mici cititori . :'3 , în această mică cărticică aș vrea să povestesc despre o întâmplate ciudată pe care o fată a descoperit-o . Sau mrog' , am să încerc să povestesc , nu? Ok , sper să vă placă . ^^