Havalı olmak

195 6 2
                                    

Günlerden pazartesi ve yine okuldayım belliki sıkıcı bir gün beni bekliyor kapıdan içeri girdim ve işte hikaye başlıyor. Kapıdan içeri girdim ve merdivenden yüriyerek sınıfıma çıkmak için yol aldım. Sınıfın kapısını tam açacakken okul müdürü beni odasına çağırdı. Belliki yine bişey olmuş çok sinirli görünüyordu Bu kadına nefret doluydum çünkü o gün cuma günü bana yaptıklarını görseniz eminim sizde benim gibi nefret dolu olursunuz. Biraz daha sinirlenmeden onun odasına gitmek için yol aldım Ve kapıya gelmiştim bile odanın kapısına tık tık tık diye tıkladıktan sonraiçeri girdim. Ve bana öyle bi bakıyoduki sanki adam öldürmüşüm gibi Sonra otur dedi ve bende oturdum aslında biraz korkmuştum çünkü çok kötü bakıyordu. Ve bana seninle gurur duyuyorum dedi ve ben o an şok olmuştum sanki dilim tutuldu gibi oldum neden diye sorduğumda bi tane girdiğim çok önemli sınavı ben kazanmıştım çok mutluydum.
Ozaman bana seni çok seviyorum dedi bende anladım neden öyle dediğini çünkü girdiğim bir sınavda büyük bir miktarda para kazanacağım için bende beni sevenlere vereceğimi söylediğim için böyle demiş olmalıydı. Sonra hadi dersine geç kalma öğretmen gelmeden git sınıfına dedi. Tmm diyip sınıfıma gitmek için yol aldım. Ve sınıfın kapısına geldim.Kapıyı açtım ve sanki herkez benim kazandığımı biliyor beni sevmiyen bile seni çok sebiyorum der gibiydi sınıfa girdim herkez beni alkışladı ve taktir ettiler ve ben hiç anlamamıştım.Sonra hocanın sesini duyunca yerime geçtim hoca da çok değişmişti benim çalışkan olmama rağmen beni sevmeyen matematik hocası beni çok seviyordu gözlerinin içi gülüyodu ama sadece bana bakarak diğer çocuklara bakarken gözlerinin içi alevleniyordu buda beni korkutuyordu.

macera okulunun havalı kızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin