Sanki bir şey olmuş ama beni suçlu görmüyor gibime gitti ama sonra onun da ne kadar para göz olduğu aklıma geldi ve neden öyle olduğunu anlamış ve rahatlamıştım. Sonra ne kadar yanıldığımı anladım benden hayla nefret ediyordu ama neden öyle baktığını anlamamıştım. Sonra okul müdürü bizim bahçeye çarınca ben iyice endişelendim ve korkmuştum. Aşşağı indiğimizde okul müdürünün yanında 4 tane kız vardı çok merak etmiştim bu kızların kim olduğunu. Bu arada müdürümüzün adı da şebnem di. Sonra konuşma başladı. Bu kızların dünyanın en iyi en çalışkan ve en havalı kızları olduğunu söyledi ve bunları çağırırken havalı kızlar diye çağırmak zorunda olduğumuzu söyledi.Bende şebnem hocanın niye öyle yaptığını anlamıştım herkez bu kızları kullanarak beni ezmeye çalışacaklar işte şimdi yandık birinden yardım istesem olmaz kimsen'nin bilmemesi lazım ama başka çarem yoktu. Sonra şebnem hoca gidebilirsiniz dedi ve yukarı çıkıp çantayı alıp indik ve evlere gitmet için yol aldım. Bugün şebnem hocanın anlattığı kızlar bir tane küçük kızı tehtit edip dövüyodu hemen müdahale ettim ve sonra beni tehtit etmeye başladılar biri bana seni gebertirim kızım bir daha işimize karışma diye tepki verdi ama ben hiç sesimi çıkarmadım sonra hepsi söz edince bende kendimi tutsmasyip kavga etmeye başladım ve sonra bir kaç kişi bizi ayırdı eve gittik. Sabah olunca okula geldim ve şebmen hoca beni odasına çağırdı gittiğimde hepsi ağlama numarası yapiyodu. Tam annatacakken anlatma hepsini biliyorum nasıl hepsini durdurup döversin ya bu ne cesaret dedi benim sesim çıkmadı. Sonra cezalısın 3 gün fazladan ödev yapacaksın dedi. Ve ben sesimi çıkartamadım. Çıkın odamdan dedi ve çıktık bana çıktıktan sonra bizim guruptan olursan böyle olmassın varmısın dediler ben ise ben hiç bir zaman sizin guruptan olmicam dedim tam giderken biri kolumdan tutarak para ne kadar istersin dedi ve ben hemen sınıfıma gitmak için yol aldım. Sınıfa gittiğimde herkez beni kötüledi nasıl böyle yaptın dedi ve onlarda orda gülümsüyordu. Sonra bir şey demeden oturdum sırama. Tenefüs zili çalınca herkez dışarı çıktı ama ben çıkmadım benim çıkmadığımı görünce onlarda çıkmadı. Ve yanıma gelip bizim guruptan olmadan sana rahat yok diyip gittiler ve ben yine herzamanki gibi birşey demedim. Bende aşşağı inmek için yol aldım. Aşşağı inerken havalı kızlar bir küçük kızı tehtit ediyordu. Ama yeter artık çok sinirlenmiştim bir şey yapmam gerek artık yeter bi çare bulmam gerek ama ne...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
macera okulunun havalı kızları
AdventureBu hikayemde okul hayatını ve okuldaki kizlarin diğer çocuklara nasıl davrandıklarını ve gelişen olayları yazacağım.