Bir şeyler bulmuştum bile. Ama bunu tek başıma nasıl yapacam ama bir şeyler bulup yapmaya çalışacam elimden geleni yapacam ve okulu bunlardam kurtaracam. Diye umut ederken havalı kızlar gelip imkansıs bir şeyi başarmakne kadar kolay olabilir canım o yüzden boş boş hayaller kurmaya devam etmene gerek yok dedi. Ve ben o an onları gebertesin geldi ama şebnem hoca geldi ve hadi kızlar derse ne işiniz var kordorda dedi hadi sınıflara diyince bir şey yapamadım ve direk sınıflara gittik ve aynı sınıfta olduğumuz için. Derste bile ders dinliyemiyorum dikkatimi dağıtıyolar ve sonra beni murat hocaya şikayet ediyorlar. Bu arada matematik hocasının adı Murat. Yine herzamanki gibi ders bitti eve giderken beni tutup yine tehtit ettiler ama hiç sesimi çıkartmadım herzamanki gibi. Ama birşey demeden eve geldim karşıma baktimki ne göreyim havalı kızlar karşıda bana doğru geliyo okadar çok şaşırdımki ve gelip bana sana en başından dedik bizle olmazsan evinin içine kadar yada yanına kadar geliriz demedik ama yaptık artık nereye gidersen git biz varız kurtulamazsın. Ve ben o an çok kormuştum ama ne yapacağımı bilmiyordum. Ve sonra biliyorsun o günkü teklifimiz hayla geçerli eyer bizimle olursan hiç karışmayız. Ama bizimle olursan iyilik yapamazsın bizden söylemesi şimdi evine git rahat uyu düşün yarın okulda cezabını verirsin iyi uykular dicez ama rahat uyursan canım. Deyip gittiler ve ben gerçekten çok korkmuştum. Ve aklıma şebnem hoca geldi evini biliyordum ve bir taksiye binip gittim çünkü tek onunla kinuşa bilirim fiye düşündüm ve yol aldım. Evine varınca hemen odasına gidip kapı çaldım gel dedi ve ben de girdim. Ve beni görünce şaşırdı gel otur dedi. Ve ben oturup herşeyi anlatmaya başladım. Ve sonra bana sana inanıyorum sen yalan söylemezsin bana ve beraber bir şeyler bulacaz. Ama ne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
macera okulunun havalı kızları
AdventureBu hikayemde okul hayatını ve okuldaki kizlarin diğer çocuklara nasıl davrandıklarını ve gelişen olayları yazacağım.