1.Bölüm

16 1 0
                                    

 Ela bir gün bir kız sahil kenarında, kahvesini yudumlarken , bir yandan da kitap okur. Havanın bozulduğunu anlar ama yağmur yapmaz diye düşünür kitabını okumaya devam eder. Haza birden bozulur, şimşek çakar ve yağmur hızla yağmaya başlar. Ela ne yapacağını şaşırır iyice ıslanmıştır. Yanına biri koşarak gelir, Elayıda alır koşarak bir kafeye girerler. İkiside çok ıslanmışlardır. 

Ela ; Teşekkür ederim. 

- Önemli değil. Sıcak bişiler içmek istermisin. Ela evet der gibi kafasını sallar, ve bir masaya otururlar.

Ela ; Adın ne?

- Mert. Senin?

Ela ; Ela. Tekrardan çok teşekkür ederim.

Mert ; Sorun değil. Garson yanlarına gelir. Ne içersin Ela?

Ela ; Ben bir sıcak çikolata :) 

Mert ; güzel seçim :) biz ikitane sıcak çikolata alalım.

Garson ; Peki efendim. der ve garson yanlarından gider. Ela camdan dışarı bakarken..

Mert ; Tanışsak mı?

Ela ; Olur :) 

Mert ; Kızların yaşı sorulmaz ama.. Ela sözünü keserek.

Ela ; 22 yaşındayım sen?

Mert ; Bende 25 yaşındayım. Okuyor musun?

Ela ; Evet. Üniversite 3.sınıf. Hukuk okuyorum :) sen?

Mert ; Ben okumuyorum :) İnşaat mühendisiyim. :) Garson sıcak çikolatalarını getirir ve masaya koyar.. " başka isteyiniz var mı?"

Mert ; Yok teşekkürler :) der. ve Garson yanlarından gider.

Ela ; hım iyiymiş. 

Mert ; Evet erkek arkadaşın yoktur umarım :)

Ela ; Yok. Terk etti beni :/

Mert ; Aptal mış.

Ela ; Neden?

Mert ; İyi birisin , güzelsin, çok güzel kokuyosun, saçların harika daha ne olsun :)

Ela ; Teşekkür ederim :) kalkalım mı?

Mert ; Tabi olur. Mert masaya fazlasıyla para koyar ve kafeden çıkarlar. 

Ela ; Tekrar teşekkür ederim. Ben gidiyim artık.

Mert ; Ben bıraksaydım seni ? 

Ela ; Yok zahmet etme :) bir taksiye binerim ben :)

Mert ; Olmaz öyle şey hadi bin şu arabaya :) der. ve Mert Ela nın kapısını açar. Ela gülümseyerek araya biner. Mert Elanın kapısını örttükten sonra oda biner ve arabayı çalıştırır. 

Mert ; Nerede oturuyosun?

Ela ; Ben sana tarif ederim :) 

Mert ; Tamam :) 10 dakika sonra Elanın evine varırlar. 

Mert ; Burası mı ?

Ela ; Evet :) istersen gel sana bir kahve yapabilirim ?

Mert ; Kimse yok mu?

Ela ; Yok. Tek ben yaşıyorum :) 

Mert ; Tamam o zaman :) der. ve mert hızla Elanın kapısı açar :) Gülümseyerek ikiside apartmana girerler. Tam Ela evinin kapısını açarken Mert'in telefonu çalar..

Mert ; Ya kusura bakma acil gitmem gerek :/ Ela biraz üzülür.

Ela ; Peki tamam .

Mert ; Evini biliyorum artık. Telafi edicem söz.

Ela ; Tamam anlaştık der ve ela gülümser. Mert de ona gülümser ve Mert gider. 

Ela mutfağa gider ve kendine bir kahve yapar. Balkonda içerken sokaktaki insanları izler. Bir saat ders çalıştıktan sonra uyur....


Gerçek AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin