BASKETBOL MAÇI

91 7 2
                                    

Bugün Carter ailesi için büyük bir gündü.Bugün büyük oğulları Eddisin basketbol maçı vardı.Bu maçı babası, Fred annesi, Mendy kız kardeşi ise Elena maçı izlemeye geleceklerdi. Maç saat 20.00 da başlayacaktı ve 21.30 da bitecekti.Babası eyer kazanırlarsa Eddisi tatile götüreceğine söz vermişti. Eddis kahvaltısını yaptıktan sonra sahaya gidip kodroyu öğrenmeye giddi.Yanında pek fazla sevmediği arkadaşı Aldo vardı.Aldo Eddisten daha iyi oynuyordu.
Eddis koçun kadroya almaya-
cağını düşünmüştü ama kadroda Aldo yerine Eddis vardı.
Eddis buna çok sevinmişti ama Aldo öyle gözükmüyordu.
Aldo buna çok sinirlenmişti ve sahanın önünde Eddis le küçük bir tartışma yaşadılar. Buna pek fazla takmayan Eddis sahaya girerek büyük bir hırsla çalışmaya başladı. Aldo ise Eddise aşırı derecede kızgındı.
Gizliden gidip sahanın kapısının
köşesinden Eddise kızgın kızgın baktıktan sonra bir anda kayboldu.
Eddis baya bir çalışmıştı saatin 18.30 olduğunu bile anlamamış ve farketmemişti bi an önce eve giddi ailesi hazır onun hazırlanmasını bekliyordular çünkü bu maç hem Eddis için önemli hemde ailesi için, bu maç şampiyonluk maçıydı.
Maçın başlamasına yarım saat kalmıştı ve Aldo ortalarda yoktu.
Maç başlamıştı Eddis forvette Aldo yerine oynuyordu .
Maçbitti ve sonuç 77-50 Eddisin takımı şampiyon olmuştu Eddis bu maç tam 15 sayı atmıştı.
Babasının sözverdiği gibi hazırlanıp direk tatile gidecekler-
di.Sadece babası, Fred ve Eddis
gidecekti tatile.
Saat 00.00 idi bavulları arabaya koymuşlardı ve yola çıkmışlardı 2 saattir yoldaydılar babası beyzinin bittiğini fark etti ve ıssız kapkaranlık bir istasyonda durdular.Eddis babasına
"Baba ben soğuk bir içecek alacağım"dedi.
İstasyonun yanında market vardı.Eddis markete girdi ve hemen arkasından bir araba daha geldi ve markete girdi.
Baba Fred şüpelenmişti ama fazla bakmadı ve işine devam etti.Eddis tam parayı verirken
bir anda içeri giren bir kaç adam
ellerine bıçak ve silah aldılar.
Eddis çok korkuyordu ama belli etmedi.
İçeriye giren bir adam maskesini çıkarttı ve elinde çok uzun ve keskin bir bıçak vardı.
Maskeyi çıkarttı ve birde ne görsun o adam Aldo idi yanındaki arkadaşları onu kışkırtıyorlardı Aldo ise hala çok sinirliydi arkadaşlarına inanan Aldo bir anda Eddisin boynunu kesmişti .
Her yer kan olmuştu babası kasiyerin bağırışlarıyla farketmişti ve olanları gördü hemen koşmaya başladı kaçanları görünce yönünü değiştirdi ve arkalarından koştu ama yetişemedi ama oğlunun yanına gittiğinde ise oğlu ölmüştü.

KATİL BABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin