İNTİKAM ZAMANI

58 5 5
                                    

Oğlunun öldüğünü gören Fred çok çıldırmıştı.Oğlunun başının dibine oturmuş ağlıyordu. Oradaki kasiyer ise polis ve ambulansı çağırmıştı.Ambulans geldi poliste oradaydı ve Eddisi alıp götürdüler. Fred ise hala ağlıyordu. Saat 03.00 idi gecenin bir yarısı Fred eve gidiyordu hem ağlıyor hemde kızgındı. Eve geldiğinde olan biten her şeyi eşine ve kızına anlattı. Onlarda aglamak tan bi hal olmuşlardı. Fred o gün geçeli 1hafta olmuştu eşi ve kızı unutmaya çalışıyorlardı ama Fred öyle değildi.
Her gün her gece ağlıyordu sabahları ise resmine bakıp konusuyordu. Bir akşam oturup düşündü kendi kendine bunu yapanların arkasinda bırakmayacaktı.Fredin psikolojisi bozulmuştu sakin şeker gibi adam bi anda psikopata dönüşmüştü sanki.
Bir gün yolda yürürken Aldoyu gördü Aldo da onu görünce koşmaya başladı ve Fred de peşinden biraz koştuktan sonra Fered eve gitti. Eşi Mendy ve çocuğu Fredi böyle sinirli görünce korkmuşlardı.Fred hiç konuşmuyordu .
Hemen evlerindeki garaja girdi.En az 1 saat garajdan çıkmadı.Çıktığında ise elinde çok sivri ve keskin bir bıçak vardı. Bıçağı sakladı ve bir bara gitti. Barın karşısında da Aldo vardı. Fred onu köşeye sıkıştırıgo ve şu sözleri diyor:
"Bu oğlum için"diyor ve bıçağı kalbine saplıyor ve Aldo orada ölüyor.
Aldoyu öldüren Fred onu alıyor ve çöp kutusuna atıyor.
Sonra eve doğru yürürken Gömleğindeki kan lekesini görmeyen Fred eve girdiğinde eşi ve kızı ondan çok korkuyordu. Aldonun öldüğünü duyan abisi onun Fredin öldürdüğünü anlatmıştı.
Aldonun abisi Gray ondan intikam almak istedi ve gece yarısı evlerine girdi. Herkes uyanmıştı Gray hepsini bağlanmıştı Fredin de gözünün önünde eşini ve kızını öldürdü.
Fred oracıkta delirmişti ambulans ve polis gelmişti Fredi'in gozleri kıpkırmızı olmus sanki gizlerinden ates fışkıran Fredin deli olduğu ispatladı ve Fredin bağıra bağıra söylediği söz şuydu

"İntikam, İntikam, İntikam"

KATİL BABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin