...5 Ay Sonra...
Deliler hastanesinden çıkan Fred hala akıllanmamıştı.Çıkar çıkmaz evine gitti.Olan biten şeyleri hatırlamaya ve aklında canlandırmaya çalıştı.
Gray ise her şeyi unutmuş barda oturuyordu.Fred herşeyi hatırlamış ve ne yapacağını biliyordu.Hemen garaja gitti ve silahlarını aldı .
Gideceği barın isi BARon idi.Fred barın onüne geldi üzerinde gri bir gömlek içinde ise bir çelik yelek vardı.Grayın yanına gelen Fred Graya çok sinirli baktı.Gray tanımamıştı Fred silahını çıkardı ve havaya 2 el ateş etti.
Bardaki herkes korkudan dışarı çıkmıştı.Fred ile Grayın arasında şu konuşma geçmişti:
Fred:Hatırladınmı beni dedi.dedi pis bir tebessümle.
Gray:Hayır!dostum sende kimsin.
Fred:Aldo çok iyi bir çocuktu ama benim ailem daha önemli Aldoyu nasıl oldurdüysem senide öyle oldureceyim.der.
Gray kaçmaya çalışır korkusundan altına yapmıştır bunu gören Fred gitmesine izin verir.Gray ve Aldo babalarını terk etmişlerdir.Babalarının bir silah dükkanı varmış.Yolda yürürken dükkanın görür ve içeri girer dükkan sahibinin Grayın babası olduğunu bilmez ama neyse bir sürü silah alır ordan sonra Grayın yerini sorar adam da Grayı sevmediği için söyler Fred gider adamda haberdar etek için Graya mesaj çeker:Dikkatli Ol !!!!
Gray bunu anlar ve kaçış planları kurmaya başlar .
ArkaDaşlarını toplar ve TÜRKİYE'ye kaçmayı planlarlar.
Fred çoktan Grayın bulunduğu yere gelir bi anda çatışma çıkar Fred etrafa bakar ama Grayı göremez ve şimdi anlamıştı
Gray kaçmıştı bile.....
Arkadaşlar bayram nedeniyle bukadar yazabildim kusura bakmayın vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL BABA
ActionSıradan bir baba gibi görünüyordu.Ama her baba oğlu ve ailesi için katil olabilirmi? Oğlu ve ailesi için savaşan cesur baba'nın hikayesi...