2 kapitola

68 8 5
                                    

Je 17.ledna den mých 15 narozenin.Rodiče mi slíbili že dneska večer můžeme udělat menší oslavu.Máme obrovský dům a v něm výřivku a krytý bazén.Můj táta je právník takže si to můžeme dovolit.Rodiče budou celý víkend pryč takže je na mě koho pozvu  (jupí)Přemýšlela jsem o tom jaká hudba tu bude,když mě máma přerušila:,,Slib mi že nebudeš pít alkohol a do půlnoci ať jsou všichni pryč jasný?!",,Ano mami.Tak už jeďte taxi čeká.",,Tak dobře.Ahoj a dárek ti dáme až se vrátíme."Ano mami ahoj a díky."
Máma odešla z místnosti  a já otevřela notebook a napsala vsem e-mail: ,,Ahoj dneska párty u mě.V pět buďte u mě a přineste si plavky."Čekala jsem asi minutu a hned přišlo 15 odpovědí:
Justin(Můj kluk):Jasně budu tam koťě:3.
Caroline (moje bff):Už se těším,budu tam dřív a pomůžu ti:D
Bára (kámoška):Tak tohle si nenechám ujít.
Mitchel (Taky kámoška):Já taky ne;)
Mike(Kamarád):Další tvoje párty u bazénu.Jako vždycky nejlepší:)
Claire (kámoška):Jo přesně,taky ti pomůžu budu tam ve 4.
A dalších 9 odpovědí.
Sklapla jsem notebook a protože bylo teprve deset ráno sla jsem si dát koupel.
Ve čtyři:
Dívala jsem se na televizi a najednou zazbonil zvonek.Šla jse  otevřít a stály tam Caroline a Claire,hned ja jse odešla obě mě obejmuly a řvaly všechno nejlepší!Potom jsne šly dovnitř a nachystaly občerstvení,hudbu atd.Když bylo za pět minutpět šly jsme se převléknout do plavek . Když jsme se oblékly jako na zavolanou zazvonil zvonek.Šla jsem otevřít a byla tam parta kluků, které jsem pozvala s Justinem v čele.,,Ahoj lásko."řekl a políbil mě.,,Ahoj."Donesli jsme pivo!"zavolal Mike.,,Tak pojďte dále."řekla jsem a pivo si vzala.Po chvilce přišla i Bára s Mitchel a ostatníma.Všichni už byli v bazéně.Chtěla bycb radši do vířivky,otočila jsem se a málem nadskočila,za mnou stál Justin a měl na tváři úsměv.Věděla jsem co mě čeká.,,Justine ne prosím."ještě více se usmál.Podívala jsem se jestli mi náhodou nechce někdo pomoct a to byla chyba.Justin mě vzal do náruče a skočil do bazénu.Rychle jsem se vynořila.,,Fakt vtipný Jusi.",,Já vím."řekl a přitáhl si mě do náruče a políbil mě.,,Lidi mám nápad."Vykřikl Mike.,,A jaký?"Když jsem se odtáhla od Justina.,,Kohoutí zápasy.Kath ty běž na Justina a Caroline ty vyskoč na ramena mě.",,Miki nevím jestli mě Jus unese na ramenách.",,Ale prosím tě tebe unese i mimino."Měl pravdu byla jsem celkem malá a hubená.,,Fajn,Jusi souhlasíš?" ,,Jasně.",,Až napočítám do tří tak se potopíš.Jedna, dva ,tři."Vyskočila jse  Justinovi na ramena a on se vynořil, úplně stejně to udělala i Caroline s Mikem.Najednou se ozval zvonek, přiznávám byla jsem trochu opilá bylo devět ,ale všichni jsou tady takže nevím kdo to může být.Slezla jsem s Justina a taky z vody a šla se podívat v závěsu s Justinem kdo to je.Otevřela jsem a byli tam moji rodiče.
,,Co tady děláte?!"Přijeli jsme domů a dřív a  ahoj Justine.",,Ahoj paní Martinová.",,Takže jedete ještě pryč?"zeptala jsem s nadějí v hlase.,,Ne!",,Takže jdete do ložnice a dneska už nevyjdete."řekla jsem s nadějí v hlase.,,Ne!Rozpusť to tu,zítra příje na oběd návštěva.",,A může tu aspoň Justin přespat? Prosím.",,Dobře,ale v devět hodin domů.",,Fajn.Ale já jim neřeknu ať jdou pryč."Máma přikývla a šla k bazénu a já slyšela.,,Tak fajn domů děcka.",,Ale paní Martinová to je dobrý nám se tu líbí."řekl Mike a já se musela pousmát.Máma nic neříkala ale vim že z ní sel strach, protože všichni vyšli z vody.Všichni se převlékli a pak se se mnou rozloučili.,,Fakt ,díky mami.Pojď Jusi."Šli jsme nahoru do mého pokoje a Jus se šel vysprchovat jako první,já si zatím odlíčila řasenku. Když Justin vyšel z koupelny tak jsem  šla já.Po sprše jsem si oblíkla kalhotky a volné tričko.Když jsem přišla Justin ležel na posteli jenom v boxerkách .Lehla jsem si k němu a přikryla se peřinou Justin se posunul víc ke mně a dal mi ruku kolem pasu.,,Dobrou lásko."řekl a políbil mě do vlasů. ,,Dobrou."
řekla jsem a celkem rychle usla.


Tak asi takové kapitoly budu přidávat doufám že se líbí a nezapomeňte dát hvězdičku a komentář co mám změnit atd.

Osobní bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat