Po půl hodině Justin odešel.Do oběda zbývala ještě hodina tak jsem šla nahoru do mého pokoje,zapla si notebook a šla na fb.Asi po pěti minutách mi přišla zpráva od Justina (Justin bude J.Kath bude K.)
J.Ahoj lásko ztýska se mi po tobě:*
K.Ahoj,mě taky:*
J.Co kdyby jsme šli večer do klubu?Jen my dva.......
K.Když mi zaplatíš pití,tak možná že by to šlo..........
J.Tak v osm budu u tebe.
K.Dobře budu se těšit
J.Už víš kdo k vám příjde na oběd?
K.Ne :(
J.Už musím jít.Tak pa kotě
K.pa zlato.
Uběhlo teprve půl hodiny,tak jsem si pustila viralbrothers atd.Za čtvrt hodiny jsem se šla učesat a namalovat.Vlasy jsem si pořádně rozčesla a nechala je dlohé.Jelikož mám hezkou tvář tak jsem si dala jenom trochu zdravíčka.Na oči jsem nanesla kouřové stíny,oční linky a řasenku,trochu lesku na rty a hotovo.Po deseti sekundách někdo zazvonil,seběhla jsem dolů a šla otevřít.Ve dveřích stál Ben Cristovao.,,Panebože!"Začala jsem ječet.,,Mami,tati pojďte se rychle podívat.",,Neboj já nikam neuteču,tví rodiče mě pozvali na oběd." Řekl Ben.,,Vyfotíš se se mnou,prosím.",,Jestli chceš.",,No jasně že chci."Pak přišli rodiče,,Dobrý den jsem Kely Martinová a tohle je můj manžel James Martin.",,Těší mě jsem Ben Cristovao.A ty?"Podíval se na mě.Jsem Kathrin,ale říkej mi Kath.",,Těší mě Kath."Řekl a mile se usmál.,,Tak pojďte dál,proč tam tak stojíte?"Vložila se do toho máma.Když jsme si všichni sedli ke stolu začlo se podávat jídlo.,,Kath ty už jsi na střední?"Zeptal se mé Ben.,,Ne jsem v deváte třídě."Tak co si o tom myslíte,promiňte je to trochu krátké,ale baví mé vás napínat.mNezapomeňte dát hvězdičku a koment díky.
Katy.