Merhaba dostlarım köyde yazdım bu bölümü size :D ama köyde irternet varmı ? No. Jsjjsjs neyse hikayeye geçelim bide ben üşenmesem size çoooook uzun bi bölüm yazıcam ama bakın üşenirsem yazmam djdjdndk
Multimedya: Freddy'nin insan hali
-------------------------------
T.Chica'nın turuncu ağzından :BonBon çok tatlı lan jsjsjs ama işim var diyip gitti acaba nereye gitti merak ettim *-* gideyim takip edeyim onu ben
Tbkde şphlnmyrm sçmlmyn .s.s
------------------------
Sugar The Cat'in ağzından :Evet ! Planım işliyo harika ! (Cadı gülüşü vol:8383829292)
Benim olacaksın BonBon !
Şimdi onu bekleyelim...
----------------------------------
T.Chica'dan devam ! :Evet operasyon başlasın ! BonBon evden çıktı takibe başlayalım.
----------------------
BonBon malmısın yavrum restorant da napcan yavrum ? Bensiz yemek yemez herhalde yani ayrıca evde yemek var neden restoranta gidiyoki alla alla '-'
-------------------------------
Restorandan içeri girdim ne göreyim sugar , BonBon'u öpüyor !
Koşarak ordan kaçtım ama ağlamadım çünkü ben güçlü bir kızım öyle ota boka ağlamam aslında o şerefsiz sevgilim olacak BonBon biçi için hiç ağlayıp depresyona giremem ben !
----------------------------------------------
Arkadaşlar shiplemeleri değiştiricem bana sövmeyin .d BonBon ve sugar olucak T.Chica ve Freddy olcak ^-^ Mangle ve Bonnie olcak ve son olarak Foxy ve Chica olucak bence gayet iyi olur hem hikaye uzar *-* ayrıca bana kapak yapabilecek olan varsa çıksın ortaya mq 200 kişiden biri kapak yapar herhalde ! -.- hikayeyi kesiyorum burda BURAYI OKUYUN ! ÖNEMSİZ DEYİP GEÇMEYİN ÇOK ÖNEMLİ !
----------------------------------------
Freddy'nin ağzından :Ya yine çok taşım mq ! Sınıftaki tüm kızlar bana salyalarını akıtarak bakıyor kesin harikulade gözüküyorum kesin bi dakka ya neden T.Chica karşısında duran yakışıklı bene salyalarını akıtarak bakmıyor ? Gözleri bir noktaya kitlenmiş öyle duruyo.Baktığı yere baktım.OHA DEVENİN KALPLİ BAKSIRI !?!? LAN BU T.CHICA VE BONBON SEVGİLİYDİ ŞİMDİ BONBON AŞAĞIDA SUGAR'LA ÖPÜŞÜYO OHA MQ !
--------------------------------------------
Ah ben Freddy çok fit karizmatik ve yakışıklıyım lanet olsun bu kadar çekici olmak başa bela dostum ( kendi yazdığımdan tiksindim mq *-* )
Ya ben böyle koridorda havalı havalı yürürken hayvan gibi bişi bana tosladı ve düştük o da benim üstüme düştü.Oha lan kız bu hemde T.Chica bu kız yakından bakılınca güzelmiş ha !Ben:Biliyorum çok yakışıklıyım bu bana 2 saat bakmanı gerektirmez kalk üstümden ¤_¤
T.Chica:Ay sen bi kalk egon otursun mq senmi yakışıklısın peh !
Hey hey heyy ! Bu kız kendini ne sanıyor böyle şimdi kavga çıkarıcak illaki ! İyi kendisi kaşındı ben Freddy'sem bunu senin yanına bırakmayacağım !
------------------------------
Bu bölüm uzun oldu *-* evet baya uzun oldu sizin için yazdım bana T.Chica ve Freddy'nin olduğu bi kitap kapağı yapın lütfen ya biri çıksın artık *-* ithaf yapıcam lan ona 10 bölüm boyunca !