SANA GİRSİN JDKD

119 8 3
                                    

Yeni Bölüm Çok Geç geldi farkındayım yazılılar fln vardı aslında bu bölümü 1,04 okuyucu kitlesine ulaştığımız için yazıyorum yoksa yazmazdım ndkdnd
Bölüme geçmessem bana dalacağınız için ben bölüme geçiyorum (nasıl cümle oldu bu amk ?)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
T.Chica'dan :
Aman tanrım ! Freddy tam bir salak ! Buzdolabını yemiş ! Yok artık !
"Freddy!" "No Vor" "Buzdolabının mı yedin ayı!" "Ovot Conom :D" "Freddy bana yeni buzdolabı borçlusun" diyip gözlerimi kıstım.
******************************
"Ah!Yapma Abla Büyüksün Yapma Etme Vurma Bana Kıy Bana Bokun Olayım Abla Dur Büyüksün bak Dur Bokun Olayım Sıç Beni.Kulağım!! Aaaaaaaaaaaaaa! Hıyar çıktı! :O"
Dedi gerizekalı freddy :3

Aslında Freddy şımarık olmasa iyi çocuk bana göre yani..

"Freddy!" "Ne Var!" "Ay Götüm :/" "Sende Göt Mü Var Chicee??" "Sapık Ayı" deyip kafasına tencere fırlattım freddy'nin.Bu arada BonBon'a Noldu diyecekseniz o Sugarla İlişkiyi yeniden başlattı şu an sevgililer.Çokta Tın -_-
"Freddy Pizza Sipariş Edermisin? Kalp Şekilli onları daha çok seviyorum!"
"Hemen Sultanım!" freddy Pizza Sipariş ededursun bende TV den rastgele bi müzik kanalı açtım. Freddy yanıma geldi ve şöyle dedi ; "Pizzayı Sipariş ettim 10 dkya gelir" "tamam"
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Pizzalarımız gelmişti sonunda. Kalp şeklindeydi çok güzeldi. Sonra ben Pizza dilimine uzanırken,Freddy ile elimiz değdi.Ben kıpkırmızı olurken o gözlerimin içine baktı.O an içinde bir kıpırdaşma hissettim.Gözlerimi kaçırıp Pizza dilimini aldım ve yedim.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Okula giderken eli elime değdi.Karşı yoldan gelen Sugar ve BonBon'u gördük.Sugar yanımıza gelince,bana çelme taktı ve ben Freddy'nin üstüne düştüm.Ellerimde dengesini yitirince,Freddy ile dudaklarımız birleşti.
+++±++++++++++++++++++++++++
Uzun yazmak isterdim ama bu kadar oldu k.b :( bir sonraki bölüm 1 ay içinde gelir dkdndkdjkskx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FNAF Toy Chica × FreddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin