A Clip That Changed My Life(one direction fanfiction)

395 10 4
                                    

helowwww people sorry als dit verhaal op niets lijkt ik doe mijn best het is mijn 1ste verhaal :)

P.O.V Nina

Miley,Taylor,Emilie,Laure,Sofia en ik houden een gezellige meidenavond. Bij mij thuis (sorry anders ging je niet mee zayn)Ik verveel mij.klaagt Taylor. Oewww ik heb een idee ! roept Miley door heel het huis. Laten we Truth Or Dare spelen. Ja lijkt me leuk zeg ik. Ik zit naast Selena roept Sofia. Ughhh niet weer he. denk ik bij mezelf. Ik heb echt een hekel aan haar ! Ik wou dat ze nooit was geboren. Nu denk je waarschijnlijk als je haar haat waarom nodig je haar dan uit? Nou Sofia is de dochter van een leerkracht dus houden we haar best te vriend. Inderdaad WE niemand heeft haar graag en dat is een feit maar echt serieus NIEMAND. Jeej ! zeg ik (fake)blij.Wie begint er? hoor ik Emilie vragen. Ik ! roept Sofia blij. Ik moet me echt inhouden om niets grof te zeggen.Ehm, Oke ik doe iedereen. Je kan niet iedereen tegelijk doen, Sofia. zeg ik zo kalm mogelijk. Jawel dat kan ik wel. zegt ze. Na een tijd discusieren geven we het op ze krijgt toch altijd gelijk. Oke, Julie moeten een filmpje op youtube zetten waar jullie aan het zingen zijn zegt ze. Ben je gek !! schreeuwt Laure. Nee zegt ze droog. Ik geef haar een ze-krijgt-toch-altij-gelijk-late-we-het-gewoon-doen-en-wurg-ze-niet blik ja zulke blikken hebben wij. Ze geeft me een oke-ik-doe-mijn-best-blik-maar-ik-hou-het-niet-lang-meer-vol blik. ik lach naar haar. Oke welk liedje doen jullie ? vraagt ze. Ik zie Laure haar best doen om niets grofs te zeggen. ehm, ONE DIRECTION roepen we in koor. en welk liedje van hun? Weet ik veel het was jouw opdracht om ons te laten zingen ! floepte Laure eruit. Ze kreeg een boze blik van Sofia. One way or another? vroeg Miley. Oke deal ! Na het liedje een paar keer opnieuw te doen(omdat er soms genante momenten in zaten) Zaten we samen voor de computer.. oke ik zet het op youtube binnen 3....2...1....JA! Het staat erop !Het is wel raar dat nu heel de wereld ons ziet zingen en dansen.Zullen we het bekijken vroeg Sofia, nee! riep Emilie. Waarom niet vroeg Sofia met een blik dat je BIJNA medelijden zou hebben. Omdat ik mezelf niet wil zien zingen. oke dan niet zei ze. EN LET ME KIS YOU! klonk door heel de kamer. Hallo? ... JA! .... OKE IK KOM. zei Sofia (dat was haar gsm ;D) ik Moet weg zei ze verdrietig . awwww wat jammer zeiden we alemaal nep verdrietig. DOEI ! hoorden we nog en de deur viel dicht. Ughh eindelijk is ze weg zei Miley. Zullen we ons filmpje bekijken ? OWJEAH BABY! riep ik zonder erbij na te denken dat doe ik wel vaker. Wow dat klonk eigelijk best goed zei ik. Uhu zeiden ze. Ik ga slapen. zei Emilie. Ik ook zei ik.5 minuten later kwam de rest ook naar boven. Na nog een half uur gebabbeld te hebben deden we het licht uit Slaapwel zei Bloeme slaapwel zei iedereen en ik murmelde iets dat op slaapwel moest lijken. Na een tijdje voelde ik mijn ogen zwaarder worden en viel in slaap.

Sorry dat het zo weinig is ! Maar het wordt beter :) Dat beloof ik ofjah.... probeer ik.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 22, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

A Clip That Changed My Life(one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu