Jop! Konečně líná Nikča napíše novou krátkou kapitolu xD Je tak dlouho protože jsem se na to vykašlala ._. :D Please dont kill me xD I tak moc děkuju za 311 čtenářů! x3 je to pro me Mega číslo a za to Děkuju :D Nom nebudu zdržovat a užijte si kapitolu :3
,, Jak nám to mohla udělat, kráva!" rozčilovala se Nana. Přikývla jem.,, Jo, a to je aj naše třídní twl!" přidala se Kiyo. taky jsem byla naštvaná, přeci jen.. přišli tam kluci z Free!
-
Po dlouhém čištění Nany uniformy sme se mohly vrátit do třídy.. ,, Za to nám jednou zaplatíš Nano, " bručela cestou Kyio. Nana nám na oplátku slíbila kopeček zmrzky po škole. Tak aspoň něco. Škola utekla jako voda a my jsme měli poslední hodinu.. a to tělák. Volná hodina.. ve které jsme dobré a navíc můžem kdykoliv nakopat zadek Barbínám!Zrovna jsme byli venku a hrály fotbal. dneska mi to nešlo.. díky klukům z vyšího ročníku, kteří na nás čumí z voken( Nemusím vám říkat, kam přesně čuměli c; :D). I holky se jich všimly, proto se nechtěly ztrapnit. Zrovna barbíny nedávaly pozor, tak jsem jí to mohla natřít přímo do čumáku. ,, Jes! HeadShot!" jásala jsem, když jsem to nandala jedné z nich. Dokonce i kluci nahoře mi tleskali.. trapáci. ,, Pozor Ayu!" křikla Nana a Kyio nastejno.. Jasně, já koukám na kluky jak blbec a nevšímám si, že jedna barbína po mě střílí mrdu. a tak šikovná Ayumi dostala přímo do nosu. Naštěstí nás pustil učitel a my mohli zajít do školní ošetřovny.
Na chodbě jmse ale měli známost.. Pro negramoty to byli Kluci z Free. Kyio už automaticky omdlela. a já a Nana jenom zrůžověly. ,, Ahoj, jenom, že jste chyběly, když jsme se představovali, tak vám to chceme vynahradit," řekl bojácně Rin a usmál se. Kyio se už konečně probrala. Když tam projíždím ty dementy... a vážně se chovaj jak dementi.. No co, ty svaly mě prostě oklamaly! ( xD) ,, Nemusíte!" řekla Nana. Kluci se na nás divně podívali. ,, Jop, my vás známe," přidala se Kyio a ihned zčervenala. Twl, co jí je.. no ok, stát naproti těm.. nedivím se jí.
-
Po dlouhém vysvětlování, jak jsme přišli na to, že o nich víme skoro všecko jsme mohly konečně z toho bílého vězení fuč. A to směrem do kavárny. O uličku od školy je totiž menší kavárna, kam chodíme skoro každý den. ,, Tak jaký pohár to bude dnes? " zeptala se nás mile už známá servírka. ,, Já mám jasno. Jako vždy karamelový," Prohlásila Nana. I Kyio měla vybráno: ,, Jahodový, prosím." Nakonec se čekalo na mě. Já nevěděla jaký.. jestli pistáciový nebo vanilkový. Ale nakonec jsem zvolila vanilku.. té nikdy neodolám.
Zrovna jsme popíjely čajíky a vychutnávaly si pohárky, zrovna do okna někdo praští učebnicí z matiky. Všechny jsme se lekli a potom se smály Yatymu, který na nás koukal z venku. ,, Velký fanda matiky," Smála se Nana a my s ní. Yato přišel dovnitř, sedl si a řekl prosté: ,, ahoj." ,,Zduř!" řekly jsme pobaveně nastejno. Yato neodolal a snědl kousek nedojedeného dortíku.
-
Spátky domů jsme se rozloučili s Nanou a Kyio. ,, Tak co? Jaký byl první den ve škole?" zeptala jsem se mile Yata. ,, Docela fajn, tolik dementů jsem ještě na jednom místě neviděl.. mno.. mám nový kámoše, dokonce mě přivzali do týmu, " odpověděl výchlubně Yato, ,, a taky jsem se popral.. " ,, wow.. dobře ty.. cože!? Ublížili ti?" ,, Jenom mně dali pěstí do oka.." Odpověděl. zbytek jsme šli mlčky.
,, Konečně doma," oddychli jsme si nastejno a pak se zasmáli. ,, Na, to si dej přes oko a namoč si to. ,, Poručila jsem Yatovi. On jako pejsek přikývl a udělal.
-
,, Co to je?" Zeptal se Yato. ,, Učebnice a tohle domácí úkoly.. ty musíš napsat do zítra, " odpověděla jsem s úsměvem. ,,Twl.. a musím? " ,, Jop.. ale když ti stačí 3 minutový přestávky.. tak si klidně lenoši.Až do večera jsme psali úkoly... ,, Yosh! Hotovo!" řekli jsme oba nastejno a zasmáli se. Yato zčervenal snad všude.. což nevím proč. ,,Em.." řekla jsem červená už i Já.
Asi 5 minut jsme tam mlčky seděli a potom se navečeřili. Potom sme se vysprchli a šli chrupat na pohovku. Samozřejmě ze Yato si ji obsadil.. me nechal na zemi. Nom jsem zvykla.
Jop vím je to hrozně krátký ale je to psány na mobilu ve škole :/ :D Nom.. chci ještě poděkovat za Mega čtenářů :3 budu se snažit kapitoly psát pravidelně :D Jen uděláme takovej challenge :3 napíše to komentářů jestli se vám to líbí a jestli mám pokračovat atd. :D
PS : Protože byl Valentýn... tak mam ještě tu Valentýnskou náladu tak
příští kapitola bude speciál :DObrázek: Nana
Písnička: anime nisekoiVaš šílený Niko(n) x3
YOU ARE READING
Temný pán [ Školní roky ]
AléatoireZdravím tě, bezvýznamný člověče! Tuto nesmírně geniální knihu jsem sepsal já, temný pán, alias Yato Sekki. můj úhlavní nepřítel mě svrhl do vašeho světa v těle teenagera. Jak nedůstojné! Ale já se pomstím, brutálně se pomstím! Jen co udělám úkoly...