V minulém díle:
,,Aaaaaaaaaa" zaječela jsem a pár lidí se na mě otočilo. Právě jsem potkala Justina Biebera a byla s ním na kafe. Nemůžu se dočkat až to povím Megan, mojí nejlepší kamarádce. Ještě jsem se usmála a vydala se domů.
Dorazila jsem domů a rovnou jsem zamířila do koupelny. Sundala jsem ze sebe oblečení a vlezla do sprchy. Pořád jsem přemýšlela o Justinovi. Asi se z toho vyvrátím. A dala jsem mu svoje číslo, jsem zvědavá jestli mi zavolá, ale spíš ne. Číslo mu určitě dalo plno holek. Jsem jen jedna z nich, za chvíli zapomene, že mě potkal. Ale i tak jsem celá štastná.
Vylezla jsem se sprchy a obmotala si okolo těla ručník. Došla jsem do pokoje a oblékla jsem si kalhotky a tričko na spaní. Skočila jsem do postele a vzala do ruky mobil. Vytočila jsem číslo Megan. Po chvíli to zvedla.
,,Čau, co je?" vyhrkla.
,,Mám užasnou novinu. Nechceš se zítra sejít?" zeptala jsem se.
,,Jasně. Tak třeba ve tři ve Starbucks?" řekla nadšeně.
,,Dobře, tak ve tři. Zatím ahoj" pousmála jsem se.
,,Čau" řekla a zavěsila.
Telefon jsem položila na noční stolek a lehla si. Jsem zvědavá, co mi na to řekne. Usmála jsem se a do deseti minut usnula.
Ráno
Probudila jsem se a podívala se na hodiny. 12:30? Jako vážně?! Jak jsem mohla spát tak dlouho?
Vylezla jsem z postele a zamířila do kuchyně. Mamka už seděla u stolu a snídala.,,Dobré ráno Šípková růženko" usmála se mamka. ,,Dobré ráno. Kde je taťka?" zeptala jsem se a vytáhla si z lednice jogurt. Vzala jsem lžičku a sedla si ke stolu.
,,Musel do práce. Měl naléhavého zákazníka" vysvětlila a vzala si do ruky nějaký časopis. ,,Dneska? Vždyť je sobota" řekla jsem překvapeně. ,,No jo, nedá se nic dělat. Máš dneska něco v plánu?" vzhlédla mamka od časopisu. ,,Jo. Ve tři mám sraz s Megan ve Starbucks" usmála jsem se a dojedla jogurt. Mamka přikývla a dál se věnovala časopisu.
Kelímek od jogurtu jsem vyhodila a šla nahoru do pokoje.
Vešla jsem do koupelny a vlezla do sprchy. Umyla jsem se a pak si vyčistila zuby.
V ručníku jsem přešla do koupelny a podívala se na hodiny. 13:30. To ten čas tak rychle letí? No nic.
Rozčesala jsem si vlasy a ze skříně jsem vytáhla spodní prádlo, černé riflové kraťasy a bílé volnější tričko s krátkým rukávem. Všechno jsem si oblíkla a vlasy si dala do culíky.
Trochu jsem se namalovala a do malé černé kabelky jsem naházela peněženku, klíče, mobil a sluchátka. Ještě jsem si okolo krku připla černý náhrdelník, který vypadá jako řetěz (Pozn. Au.: Víte co myslím, ne?:D).Dole v předsíni jsem si obula bílé slip-on boty a vyšla ven.
----
Přišla jsem do kavárny a Meg tu ještě nebyla. Je 14:56. Objednala jsem si cappucino a čekala na ni.
Po pětu minutách ještě nepřicházela.Už tady sedím deset minut a nic.
Po čtvrt hodině se konečně uráčila přijít. Zamávala mi a šla si sednout za mnou.
,,Kde si byla tak dlouho, bože?" řekla jsem trochu naštvaně. ,,Promiň. Zdržela jsem se" usmála se a objednala si. ,,Že ty si se někde zakecala s nějakým klukem?" řekla jsem podezíravě a zasmála se. ,,Jo" usmála se. No to je jí podobné. ,,Jmenuje se Clark a je mu dvacet. Zítra jdeme na rande" pochlubila se.
,,Co si mi vlastně chtěla?" zeptala se a napila se kávy, kterou mezitím číšnice donesla. Zhluboka jsem se nadechla a začala vyprávět.
,,Včera jsem se rozčilovala nad tím, že lístky na Justina jsou vyprodané a-". ,,Ježis, ten tvůj Bieber" přerušila mě Megan a protočila očima.
,,No a tak jsem se šla ven projít a čuměla jsem do mobilu a nedávala jsen pozor a do někoho narazila a tomu dotyčnému spadl mobil a rozbil se a potom-". ,,Ty si někomu rozbila mobil? Ježiš, Am, ty jsi vážně číslo" smála se mi. ,,Nepřerušuj mě pořád" řekla jsem pohoršeně. ,,Tak promiň" zasmála se.
,,No a když jsem se podívala do koho jsem narazila, tak hádej kdo tam stál! Justin Bieber! Narazila jsem do Justina a on mě potom pozval na kafe a já jsem mu dokonce dala svoje číslo!" vyprávěla jsem celá nadšená, ale Megan to zřejmě mic neuchvátilo.
,,Hele, Am. Jestli sis ze mě chtěla jen udělat srandu, tak to tleskám. Zní to jako z nějakého seriálu. Prosím tě, mohla sis vymyslet něci lepšího" říkala Megan znechuceně. Já jsem se jen pousmála a vytáhla mobil. Najela jsem do galerie a našla fotky s Justinem.,,Vidíš?" usmála jsem se a ukázala jí fotky. ,,Děláš si kozy?!" zakřičela Meg a pár lidí se otočilo. ,,No ty vole, Am! Já jsem si myslela, že kecáš! Sice toho Biebera moc nemusím, ale kdybych ho takto potkala, tak bych byla asi taky na větvi!" chrlila ze sebe jako pominutá. ,,Já vím! Taky tomu nemůžu uvěřit! A ještě k tomu jsem mu dala svoje číslo! Myslíš si, že mi zavolá?" říkala jsem nadšěně. Její úsměv hned povadl.
,,Hele, zlato. Je to sice skvělý, ale upřímně. Nemyslím si, že ti zavolá. Je to snad nejslavnější člověk na světě a myslím, že číslo mu dala kde která. Nedělej si veliké naděje. Promiň" řekla smutně. To co řekla mě naštvalo, ale vím, že má vlastně pravdu. Možnost, že by mi Justin Bieber zavolal je tak jedna ku miliardě.,,Já vím. Máš pravdu" řekla jsem a pousmála se. Obě jsme dopily a zaplatily.
,,Tak se měj. A kdyby se ti ten Justin ozval, tak mi dej vědět" zasmála se Megan a mrkla na mě. ,,Jasně, spolehni se" zasmála jsem se a rozloučila se s ní.
Cestou domů jsem pořád přemýšlela, jestli mi zavolá. Nechápu, proč nad tím pořád dumám. Je přece úplně jasné, že ne. Už o mě určitě ani neví.
Tak tu máte druhý díl. Snad se líbí:) V médiích je opět fotka Justina❤ Opět pište názory do komentů nebo dejte VOTE. Děkuju:)
P.S. Kapitolu věnuju Nelce:D Když se kapitola jmenuje to tvojí oblíbené hlášce:)
ČTEŠ
I Met Justin Bieber
FanfictionON - světově známý popový zpěvák z Kanady, po kterém šílí miliardy dívek na světě. ONA - obyčejná holka z L.A., jedna z největších fanynek Justina Biebera. Náhoda je svede dohromady. ------- ,,Jak jsi to mohla udělat?!" zařval na mě Justin. Slzy se...